У бiй проти москалiв... веде Суворов?
Частини та з’єднання Збройних сил України досі не мають назв і символів, пов’язаних з українською історією та її національними й військово-історичними традиціями. >>
Служба безпеки України знає, кому було потрібно, аби літак Іл–76 із вантажем нелегальної зброї з Північної Кореї пов’язали з нашою країною. Після того як за «підказкою» американських спецслужб таїландські військові обшукали літак, який приземлився в Бангкоку для дозаправки, і знайшли там вантаж протитанкових гранатометів та ракет «земля–повітря», від інциденту відхрещуються всі країни, які хоч якось могли мати до того стосунок. Екіпаж літака з трьох громадян Казахстану й одного — Білорусі, вперто стверджує, що летіли до України. «Не знаю, що господарі вантажу збиралися робити з ним далі, але нас наймали довезти літак і вантаж до Києва», — заявив командир екіпажу Ільяс Ісаков.
Тим часом голова СБУ Валентин Наливайченко заявляє: «Нам відомі люди, у тому числі за кордоном, які це планували, але зараз це — робота міжнародної групи». За словами Наливайченка, у Києві вже працює міжнародна спеціальна група з розслідування справи з літаком і вантажем. «Ця група проводить подальше розслідування всіх обставин, пов’язаних з операцією, з тим, що планувалося. Ми будемо і далі знаходити організаторів і тих, хто планував маршрут саме в обхід Росії, і саме чомусь із дозаправкою в Україні», — м’яко натякнув голова СБУ. Якби літак із незаконною зброєю не заарештували в Бангкоку, його б обов’язково заарештували в аеропорту «Бориспіль», до цього готувалися, запевняють у Службі безпеки.
Інформація про те, що і сам літак належить українській компанії, також не підтвердилася, насправді ним володіє грузинська авіакомпанія «Ейр Вест», а для польоту повітряну машину орендувала фірма «СП Трейдінг», яку одні джерела називали українською, а інші — новозеландською, проте обидві країни спростовують свою причетність до незаконного вантажу, передає «ТСН».
У той же час четверо пілотів літака перебувають у таїландські в’язниці і їм загрожує смертна кара. Екіпаж стверджує, що літак прямував до України, а відтак обурюється тим, що українська компанія «Авіатек», яка нібито є їхнім роботодавцем, не бере участі в їхній подальшій долі. Екіпажу допомагає лише посольство Казахстану в Бангкоку, дипломати якого постійно навідують своїх співвітчизників та білоруса й приносять їм їжу.
Частини та з’єднання Збройних сил України досі не мають назв і символів, пов’язаних з українською історією та її національними й військово-історичними традиціями. >>
Смерть, яка могла стати його смертю, Володимир Муляр тепер бачить часто — запис відеосюжету горезвісного російського каналу «Анна ньюс» він скачав собі у смартфон як пам’ять про пекло, пережите на трасі Бахмутка. В другій половині жовтня 2014 року саме тут була найгарячіша точка АТО — легендарний 32-й блокпост, крайній форпост українських Збройних сил, що на два тижні опинився в оточенні терористів. >>
Тим, хто в непростих умовах став до зброї рік тому, потрібна заміна. Саме з цією метою військові комісаріати виконують нові завдання з комплектування Збройних сил України та інших військових формувань. Цими днями завершується перший етап четвертої черги часткової мобілізації. >>
Олексій Дурмасенко, боєць 93-ї окремої механізованої бригади, став відомим за тиждень до своєї смерті, коли дав інтерв’ю «Радіо «Свобода» під час приїзду до рідного Києва в короткострокову відпустку. Перед тим 25-річний солдат із позивним «Динамо» пройшов бойове хрещення як «кіборг»: упродовж 12 діб захищав Донецький аеропорт, цей «український Сталінград Донбасу». >>
Не на схід, а на захід відбув позавчора з Києва ешелон із першою командою мобілізованих у рамках першої в цьому році черги мобілізації. «Будуть і наступні відправки, але кожна — спочатку в навчальні центри, а не в АТО. Усі мобілізовані проходитимуть через навчання. Від 30 до 45 діб триватиме бойове злагодження», — пояснює Віталій Чекаленко, комісар Дарницького районного військового комісаріату. >>
Його позивний — Кола. Донедавна він полюбляв цей напій. Тепер не п’є — не може. Бо в Маріуполі в блокаді, коли вже не було води, довелося не раз на колі «мівіну» запарювати... >>