На мінорній ноті розпочинає новий сезон Запорізький річковий порт. Зазвичай у квітні пасажирська навігація відкривалася на всіх тринадцяти маршрутах. Не так склалося нинішньої весни: до восьми дачних товариств хтозна коли попливуть мешканці обласного центру. За словами начальника річкового порту Івана Зискуна, перевізник не може ризикувати життям пасажирів: вісім причалів-понтонів не придатні для подальшої експлуатації.
У кабінетах міськвиконкому застереження портовиків лунало ще минулого року — відмахувалися. Вам потрібно для ремонту понтонів 500 тисяч гривень? Ідіть, мовляв, «із шапкою по колу»! У березні, коли потепліло, дачники почали атакувати мерію. А чиновники «відфутболювали» проблему: є дирекція порту — її і квапте! Ніби не знають у мерії, що минулого сезону ДП «Запорізький річковий порт» перевіз 419,7 тисячі пасажирів, з яких 337 тисяч — пільговики. Міський бюджет і досі не компенсував втрати річковиків. Не дозволяє міська влада і підвищувати тарифи бодай до рівня собівартості перевезень. Отож збитки від експлуатації катерів перевищили 600 тисяч гривень.
Прикметно, що мерія досі не спромоглася укласти з річковим портом традиційну угоду про компенсацію втрат перевізника від перевезення пільговиків. Без ремонту понтонів навігацію на небезпечних маршрутах не відкриємо, затявся Іван Зискун. Водночас колектив порту пішов на компроміс: три понтони взявся полагодити за свої кошти; сто тисяч, виділених комбінатом «Запоріжсталь», вистачить, аби задіяти ще два — біля дачних селищ «Сади» і «Агломерат». А вісім («Іскра», «Нижня Хортиця», «Розумівка», «Привільне» тощо) досі таять у собі небезпеку для життя дачників, чий потяг до землі тимчасово пригасило несподіване похолодання. Воно ж виявилося не таким тривалим, як дистанціювання.