Видавці газет отримають можливість обмежити кількість статей, які можна буде знайти і прочитати в інтернет–версіях їхніх видань за допомогою пошукової системи Google, повідомило керівництво цього найбільшого у світі інтернет–пошуковика. Таке рішення прийнято у відповідь на звинувачення з боку деяких видань у тому, що Google заробляє собі гроші, надаючи доступ до інтернет–версій провідних ЗМІ, які постачають новини. Відтепер усі охочі медіа можуть приєднатися до програми First Click Free, яка дозволяє перекривати користувачам необмежений доступ до веб–сторінок. Користувачів, які відкриватимуть більше п’яти статей одного видання впродовж доби, відтак переадресовуватимуть на сторінку, де пропонується зареєструватися на сайті газети або журналу чи заплатити за подальший доступ до їхніх електронних версій.
Найбільшим противником поширення у «павутині» безкоштовних новин виступає провідний медіа–магнат Руперт Мердок, який звинувачує пошукові системи в тому, що вони наживаються на праці журналістів його медіа–імперії, отримуючи прибутки від реклами, яку користувач переглядає під час пошуку потрібної йому газетної статті. Оглядач Бі–Бі–Сі з питань технологій Рорі Селлан–Джонс зазначає, що Google наразі пішов на не дуже значну поступку, але Мердок та інші видавці можуть сприйняти її як доказ того, що їхні претензії мають підстави, і далі вимагатимуть наступних, аж до повної оплати всіх новин. Це скасовує головний принцип засновників інтернету: мережа має бути безкоштовною і доступною для всіх охочих.