Про такий намір КМДА повідомив член постійної комісії Київради з питань бюджету і соціально–економічного розвитку, депутат Київради Сергій Мельник. Такого висновку він дійшов, прочитавши «Концепцію приведення тарифів на послуги з перевезення пасажирів громадським пасажирським транспортом до економічно обґрунтованого рівня». Згідно з документом, тариф на проїзд у метрополітені має становити 2,52 гривні (замість нинішніх 1,7 гривні), а за проїзд у наземних видах громадського пасажирського транспорту доведеться заплатити 1,9 гривні (замість нинішніх 1,5 гривні). «І саме ці цифри чиновники КМДА чомусь називають «економічно обґрунтованими», — дивується Сергій Мельник.
Що цікаво, підвищення тарифів майже не позначиться на зарплаті працівників комунальних підприємств «Київпастранс» та «Київський метрополітен», однак різко зростуть витрати на ремонт рухомого складу. За словами пана Мельника, для команди Черновецького це й стає головним аргументом економічного обґрунтування необхідності підвищити тарифи на проїзд у 2010 році. Абсурдним можна назвати й заплановане в Концепції скорочення загального пасажиропотоку. Для прикладу, за даними депутата, в 2008 році послугами «Київського метрополітену» скористались 663,9 мільйона пасажирів; цьогоріч підприємство запланувало перевезти 515,1 мільйона людей, а в 2010 — 517,8 мільйона пасажирів.
Тим часом приватні перевізники вже готуються до збільшення кількості пасажирів. Утім ціни на проїзд піднімати не збираються. «Ми не плануємо підвищувати вартість проїзду, і, наскільки мені відомо, інші перевізники столиці також, — запевнив «УМ» директор фірми–перевізника «Політех–авто Б» Микола Бацан. — Звичайно, якщо знову не буде карантину, то пасажирів стане більше».
Нагадаємо, ще рік тому вартість проїзду в столичній «підземці», а також в наземному транспорті, підскочила в чотири рази — до двох гривень за одну поїздку. Згодом жетони на метро подешевшали на 30 копійок, а вартість проїзду в наземному транспорті знизили до 1,5 гривні.