Екіпаж танкера–асфальтовоза «Ріо Браво І» звернувся до міжнародної профспілки транспортних робітників по допомогу в ситуації, коли їхній працедавець їх обманув і покинув напризволяще. Восьмеро моряків, серед яких троє українців та п’ятеро росіян, написали листа, в якому йдеться, зокрема, що «з 01.09.09 без повідомлення членів екіпажу, які уклали договори з крюїнговим агентством «Таллот Крюїнг», Естонія, було припинено роботу з нами щодо виконання зобов’язань, даних «Таллот Крюїнг». Нових контрактів із судновласником екіпаж не укладав, умови старих не виконуються». На практиці це виглядає так, що моряки залишилися на березі, в колумбійському порту Барранкілья, практично без грошей і з тримісячною заборгованістю із зарплатні, без можливості повернутися додому. Тим часом судновласник набирає більш «дешевий» екіпаж із колумбійців, повідомляє видання «Морський бюлетень».
Звернення моряків до колумбійської філії фірми судновласника залишилися без відповіді. «Судновласник натякає на те, щоб команда сходила в рейс, щоб заробити грошей для розрахунку, але конкретного контракту поки немає, — повідомляють моряки. — Команда відмовляється йти в рейс, бо в усіх закінчилися контракти, ми вважаємо, що з виходом у новий рейс судно може загубитися на просторах Світового океану».