Катастрофу, яка сталася 22 серпня 2006 року, коли за 45 кілометрів від Донецька впав літак Ту154 російських «Пулковських авіаліній», що летів рейсом «Анапа—СанктПетербург», розслідують знову. Цим займеться слідче управління СКП РФ Петербурга із залученням фахівців Міждержавного авіаційного комітету (МАК), організації країн СНД із регулювання цивільної авіації.
Нагадаємо: внаслідок катастрофи загинули 160 пасажирів і 10 членів екіпажу літака. Слідство, яке вели прокуратура СанктПетербурга та МАК, закінчилося у 2007 році висновком, що в аварії літака винен екіпаж на чолі з командиром Іваном Корогодіним, який порушив правила керування літаком у складних погодних умовах. З того часу громадська організація родичів загиблих у цій катастрофі — «Перерваний політ» — наполегливо добивалася перегляду результатів слідства. У своєму зверненні до російської Генпрокуратури рідні загиблих заявили: «ніхто не може позбавити нас права на достовірну інформацію про те, як і чому загинули наші діти, і вводити нас в оману проведенням некваліфікованих поверхових експертиз». На їхню думку, провина за катастрофу літака лежить не лише на його загиблому екіпажі, а й на «конкретних посадовцях, відповідальних за низку подій», які призвели до катастрофи.
Генеральна прокуратура РФ, розглянувши клопотання родичів загиблих, вирішила, що її розслідування «проведене неповно, процесуальне рішення прийняте незаконно». У листі Генпрокуратури РФ, який оприлюднила організація «Перерваний політ», зазначається: «Можливий висновок, що до катастрофи призвели конструктивні та аеродинамічні особливості Ту154, про які екіпаж не був достатньо поінформований», оскільки «в інструкції з льотної експлуатації не достатньо чітко викладені особливості пілотування в турбулентній атмосфері при звалюванні літака». Зазначається також, що до аварії можуть бути причетними і працівники наземних служб, які «не забезпечили екіпаж оновленими метеозведеннями, які б попереджали про фронтальні шквали, грози, сильний град, підвищення межі хмарності, та не повідомили про несправність метеорологічного радара в Харкові». Усе це, на думку слідчих, не дало можливості екіпажу літака правильно скерувати машину в екстремальних умовах.