Заповідний опозиціонер
НОВИНИ ПЛЮС
ЦИТАТИ ТИЖНЯ
Почім «бігморди» для народу
Чіткий показник «градусу» виборчої кампанії — кількість політичної реклами на вулицях, у пресі й ефірі. Якщо оцінити зміст «бігмордів» навколо, висновок напрошується недвозначний: агіткампанія сягає точки кипіння, хоча офіційно ще й не починалася.
До того як політики почали масово розміщувати свою рекламу, бігборди, лайтбокси тощо — принаймні в Києві — здебільшого зяяли порожніми місцями або написами у стилі «Тут могла б бути ваша реклама». Наскільки наближення виборів підтримало рекламну галузь, про які гроші та яку якість ідеться, в інтерв’ю «УМ» розповідає голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.