Саша каші не псує

04.07.2009
Саша каші не псує

Бейонс Ноулз — лідерка темношкірої сцени.

Учора Бейонс давала концерт у Новому Орлеані, сьогодні вона виступає у Х’юстоні, завтра — в Далласі, у вівторок — у Фініксі, надалі продовжить своє турне у Каліфорнії. Працьовитості смаглявої американки можна позаздрити, але ж, як влучно висловлюється сама співачка, без наполегливої роботи не буває успіху.

Нинішній концертний тур Бейонс Ноулз «катає» на підтримку ще минулорічного альбому під назвою I Am… Sasha Fierce («Я... Саша Фірс»). «УМ» уже писала, що таке ім’я поп–зірка вважає своїм «альтер–его», яке бере на себе удар зовнішнього світу й захищає справжню Бейонс. Хай там як, а «Саша Фірс» стала не тільки вдалою «фішкою» для розкрутки подвійного диску. Пані Ноулз так вжилася в образ свого «альтер–его», що й чергову колекцію одягу власного модного бренду House of Dereon розробила під назвою «Саша Фірс для «Дереон».

Презентація нової лінії відбулася днями. Як і попередні колекції Бейонс, вона розроблена спільно з мамою, Тіною Ноулз. Оскільки Саша Фірс, за легендою, — жінка фатальна і сувора, то й колекція витримана в такому стилі, щоправда, з поправкою на молодіжну аудиторію. Мама й дочка Ноулз пропонують короткі чорні сукні в комплекті з лосинами, міні–жакети, чорні шкіряні куртки, що підкреслюють талію, стильні майки та обтягуючі брюки, а до всього — сумки, взуття, сонцезахисні окуляри, спідню білизну й біжутерію.

До речі, у перер­ві між концертами Бейонс встигає не тільки просувати свої дизайнерські здобутки, а й отримувати премії: у понеділок вона здобула аж дві відзнаки BET Awards у номінаціях «краща виконавиця R&B» та «кращий відеокліп року» (на пісню Single Ladies). «Чорне розважальне телебачення» (BET) щорічно (від 2001–го) нагороджує найкращих афроамериканських виконавців.