Чим далі, тим менше надії на те, що ми дізнаємося справжню причину падіння в Уганді 9 березня літака Іл–76, двоє членів з екіпажу якого були нашими співвітчизниками. Авіакомпанія «Аероліфт», власник літака, наполягає на «силовій» версії катастрофи. Раніше представники компанії заявляли, що літак вибухнув у повітрі, а отже, на ньому міг бути встановлений вибуховий пристрій, а днями власник «Аероліфта» Євген Захаров розвинув цю думку. «Від літака і вантажу нічого не залишилося — всі фрагменти, які знайшли водолази, помістилися на березі на площі приблизно шість на шість метрів, — сказав пан Захаров. — Таке могло статися лише внаслідок влучення в літак на злеті ракети, випущеної з гранатомета чи «Стінгера». Баки літака практично повністю залиті тоннами пального. Тоді під час вибуху згорає практично все». Підозри авіакомпанії ґрунтуються на тому, що Іл–76 перевозив вантаж для миротворчого контингенту в Сомалі, а також угандійських та бурундійських високопоставлених військових, а отже, міг стати об’єктом теракту з боку тих сомалійських груп, які не зацікавлені у встановленні миру в «піратській країні».
Як уже повідомляла «УМ», офіційна влада Уганди не має достатньо сил і засобів, аби самотужки «прочесати» озеро Вікторія, в яке впав літак. Зате посадовці, ще не знайшовши місця падіння, вже заявили, що повітряна машина зазнала аварії через несправність двигунів.
Тим часом Міністерство закордонних справ України не коментує можливих причин аварії до закінчення офіційного слідства. «Знайдені фрагменти і останки передані на експертизу ДНК, — нагадав речник МЗС Василь Кирилич. — Слідство встановить причину аварії, ми чекаємо, поки буде оприлюднено інформацію про результати розслідування».