На основних телеканалах США та Західної Європи незабаром з’являться рекламні ролики про Україну, повідомив глава прес–служби Міністерства закордонних справ Василь Кирилич. «Україна повинна піклуватися про свій міжнародний імідж, не покладаючись тільки на повідомлення закордонних ЗМІ», — сказав речник МЗС. За його словами, на американській CNN буде транслюватися ролик про Голодомор, аби розповісти світовій громадськості про причини й винуватців Голодомору в Україні. А на телеканалі «Євроньюз» показуватимуть 30–секундні ролики про Україну рекламного характеру.
Замовником усієї цієї телепродукції є власне МЗС України. Пропагувати Україну на західному телебаченні МЗС спонукало те,що «останнім часом у деяких європейських газетах з’явилися матеріали, у яких створюється негативний образ України». На CNN рекламна кампанія про туристичний потенціал України розпочалася 10 листопада і триватиме сім тижнів, упродовж яких ролик вийде на екрани 300 разів. На майбутнє планують розміщення матеріалів, присвячених різним аспектам сучасної України та її історії. «Нашим спільним із CNN проектом ми хотіли б від усього серця щиро запросити цілий світ до себе в гості, щоб збагатити своє відчуття краси», — заявив міністр культури і туризму України Василь Вовкун.
Минулої зими на європейських телеканалах вже з’являлися ролики із закликом приїжджати на зимовий відпочинок до Карпат «Україна. Для закоханих у сніг». Ролик транслювався основними європейськими мовами, а також російською.