Співробітники Київського управління боротьби зі злочинами, пов’язаними з торгівлею людьми, за підозрою у звідництві (сутенерстві) затримали консьєржа респектабельного готелю «Хаятт Рідженсі Київ». Молодик — 21–річний службовець готелю — організував досить ефективну схему з надання інтимних послуг постояльцям. Цікавою у даній ситуації виглядає поведінка підозрюваного відразу після його затримання. Молодий чоловік не те що не заперечує свого заняття звідництвом, а навпаки, докладно розповідає правоохоронцям про специфічні деталі ведення свого «бізнесу». Зокрема, він заявив, що адміністрація готелю «в курсі» його діяльності. До того ж гості готелю (переважно іноземці) добре поінформовані про можливість отримання інтимних послуг за посередництва відділу консьєржів (по суті відділу організації відпочинку гостей) — тут можна отримати «довідку» про всі ресторани, казино та інші розважальні заклади столиці, в яких надаються інтимні послуги. Парубок мав «прямі контакти» з кількома українськими повіями, які «оперативно» прибували на перший же виклик.
Як з’ясували під час розслідування правоохоронці, молодий чоловік мав «на замітці» чотирьох дівчат, причому особливо працьовитими виявилися лише дві. Коли до звідника зверталися клієнти готелю, той швиденько і якісно все організовував — замовники ніколи не залишалися незадоволеними. Секс–послуга коштувала 400 доларів США, з яких молодик брав свій відсоток — 100 доларів. Окрім того, сутенер отримував ще й «преміальні» (ще 100 доларів США) від замовників екзотичної програми відпочинку — через кілька днів після «зустрічі» він робив дзвінок клієнтові, аби дізнатись «чи все пройшло нормально» і домовлявся про зустріч у місті, де і відбувався розрахунок, повідомили «УМ» у київській міліції.
«Бувало так: до мене звертались клієнти, я їм допомагав із пошуком дівчат, які приїздили, щоб надати нашим гостям інтимні послуги. У готелі з дівчатами працюю лише я, — пояснює підозрюваний (розшифровка його свідчень, записаних правоохоронцями на відеокамеру), — ну ще звертаються до співробітників «ресепшена» (стійки реєстрації. — Авт.), але й вони зрештою приходять до мене з проханням «допомогти». Керівництво, в принципі, теж у курсі. Грошей із нас за це не беруть. Але знають, що це наші функціональні обов’язки».
Тим часом в адміністрації готелю категорично відкидають звинувачення у причетності (поінформованості) керівництва до даного злочину. «Зазвичай ми не коментуємо пресі подібних ситуацій, проте змушені відповісти на інсинуації довкола готелю. Менеджмент не був у курсі злочинних дій співробітника, а даний злочин ми розглядаємо як окрему кримінальну справу виключно щодо затриманого — готель не має до цього ніякого стосунку», — повідомила «УМ» менеджер зі зв’язків із громадськістю готелю «Хаятт» Ганна Тарута.