Данія і Німеччина позавчора підписали угоду про будівництво над Балтикою 20–кілометрового мосту, який з’єднає дві країни. Зведення двоповерхового автомобільно–залізничного мосту розпочнеться 2012 року і триватиме до 2018–го року. Автомобільна частина матиме чотири смуги руху, а залізнична — дві колії. Міст проляже над протокою Бельт–Фемарт і з’єднає розташований на німецькому острові Фемарт порт Путгарден із данським островом Лоланд. Обидва ці острови вже з’єднані мостами з материковими частинами обох країн. Протока Бельт–Фемарт нині обриває найкоротше пряме сполучення між Копенгагеном та Гамбургом. Завдяки новобудові час поїздки між цими містами скоротиться до 3,5 години. Оплата за проїзд мостом становитиме приблизно 60 євро.
Проект вартістю 4,8 млрд. євро майже повністю профінансує данська сторона. Німці виділять лише 800 млн. євро — на розбудову дорожніх та залізничних розв’язок на території землі Шлезвіг–Гольштейн. Кошти з обох боків будуть не бюджетні, а від приватних інвесторів та з бюджету ЄС. Екологи виступають проти реалізації проекту, оскільки переконані, що збитки довкілля перевищать економічні зиски.