У суботу в Криму гелікоптер ще радянського виробництва Мі–2 AXP, здійснюючи плановий політ, розбився в Ленінському районі АРК. Загинуло двоє: 55–річний пілот та 69–річний технік. Від падіння вертоліт спалахнув і вибухнув, повідомляють у МНС. Повітряне судно належить авіакомпанії «Кипарис», що на замовлення здійснює авіахімічну обробку сільськогосподарських угідь.
За інформацією, що отримали журналісти «УМ» у компанії «Кипарис», вертоліт нещодавно проходив технічний огляд — отримав дозвіл на польоти. Не ставиться під сумнів також професіоналізм пілота і техніків — увесь повітряний склад авіакомпанії складається з ветеранів радянського авіапрому — гвинтокрилів Мі–2. Відтак, вважають у «Кипарисі», авіакатастрофу «могли спричинити погодні умови». За метеозведеннями, того дня не зафіксовано ніяких радикальних проявів негоди (дощу, вітру), які б здатні були призвести до падіння гелікоптера.
Наразі проводиться розслідування причин аварії. Як повідомили «УМ» у Керченській транспортній прокуратурі, експерти в складі слідчої комісії вивчають обставини аварії. Чітких висновків чи версій слідчі наразі не мають. Триває слідство, на яке «законом відведено 60 днів».
Наступного дня, вже в Івано–Франківській області, сталася авіакатастрофа гвинтокрила ВО–105 «Єврокопт» австрійсько–німецького виробництва. Трагедія сталася неподалік злітної смуги аеротехнічного клубу «Явсон», якому й належав гвинтокрил. У результаті падіння гелікоптера загинуло троє осіб: мешканець Львівської області, харків’янин і громадянин Австрії. Як повідомляє УНІАН із посиланням на очевидця, іноземець мав намір придбати вертоліт. З метою здійснити демонстраційний політ усі троє піднялися в повітря. Не долетівши до місця призначення буквально 100 метрів, гвинтокрил втратив керування й, упавши, вибухнув.
Транспортна прокуратура відкрила кримінальне провадження за частиною 3 статті 276 Кримінального кодексу України — порушення правил безпеки руху... повітряного транспорту, що спричинили загибель людей.