Техніка столичної підземки старіє з року в рік, її не поновлюють через недофінансування метрополітену, а відтак метро незабаром може зупинитися взагалі. Такий основний зміст заяви начальника комунального підприємства «Київський метрополітен» Петра Мірошникова, оприлюдненої на офіційному інтернет–сайті підприємства. Єдина панацея, за словами пана Мірошникова, — підвищення тарифу на проїзд.
«У той час, коли навколо метрополітену точаться безглузді пересуди, на підприємстві дійсно склалося скрутне становище, яке полягає у тому, що впродовж останніх років через хронічне недофінансування експлуатаційні потреби метрополітену забезпечувалися далеко не у достатніх обсягах», йдеться в заяві. Особливо бракує коштів на придбання запасних частин та комплектуючих, спеціальної техніки та матеріалів, необхідних для підтримання життєдіяльності підприємства, зазначив Мірошников. Як наслідок, стан об’єктів метрополітену та рухомого складу з року в рік погіршується. «Якщо споруди метрополітену вдається підтримувати в належному стані завдяки зусиллям працівників підприємства, то рухомий склад на їхньому ентузіазмі не поїде, — каже керівник підземки. — Якщо подібна ситуація триватиме й надалі, недалекий той час, коли метрополітен змушений буде призупинити свою роботу. Іншого виходу з критичної ситуації, окрім підвищення тарифу на проїзд у метрополітені до рівня, необхідного для покриття витрат, не існує».
Коли і як має відбутися підвищення, пан Мірошников не уточнив. Нагадаємо, керівники метрополітену неодноразово зазначали, що тариф на проїзд у київському метро зараз найнижчий у світі.