Ініціатива міського голови Полтави Андрія Матковського не здається такою вже кумедною, якщо врахувати ставлення полтавчан до свого, як вважають тут, кулінарного шедевру — полтавської галушки. Оспівана класиками Миколою Гоголем та Іваном Котляревським страва стала візиткою міста й регіону. Але все ж залишається запитання: чи може місто над Ворсклою претендувати на одноосібне володіння торговою маркою «галушка»?
На думку більшості полтавчан, вони серед інших «галушкових» регіонів України мають на те найбільше прав. І доводять справедливість своїх претензій ділом. Так, як тут, галушку не шанують ніде. Два роки тому навпроти садиби–музею Івана Котляревського навіть відкрили пам’ятник цьому мучному диву. А зовсім нещодавно, у червні, одна з місцевих ресторацій приготувала десятикілограмову галушку, що потрапила до Книги рекордів Гіннесса. Жоден офіційний масовий захід не обходиться без традиційної української страви.
Мер Андрій Матковський переконаний: місту час починати отримувати дивіденди від полтавської «родзинки». Підприємці, що займаються виготовленням галушок, зобов’язані будуть сплачувати відсоток за використання торгової марки. Вже подано потрібні для реєстрації папери в місцеву торгово–промислову палату. Торгова марка матиме назву «Полтавська галушка».
Окрім того, як повідомили «УМ» у прес–службі Полтавської міськради, увага до галушки зумовлена не стільки економічними мотивами, скільки бажанням привабити туристів. «Полтавщина, на жаль, не може претендувати на звання розвинутого промислового регіону. Відтак пріоритетний шлях розвитку — туризм. І з цієї точки зору ми маємо що показати гостям», — пояснив застосування подібного PR–прийому керівник прес–служби міськради Полтави Віктор Кікоть.