Засновник галереї «Боско» Наталя Лисенко чесно зізналася журналістам, що спершу хотіла придбати ікони з колекції Льва Толстого для себе. Та дізнавшись про те, наскільки ці роботи є цінними й унікальними, вирішила, що їх мають бачити всі бажаючі. Спершу — в галереї «Боско», яка цією експозицією відзначає своє семиріччя. Потім пані Наталя готова безкоштовно надати ікони банку чи музею, які захочуть влаштувати таку експозицію на своїй території. Але продаватися вони точно не будуть. Шість ікон із колекції Льва Толстого, що зараз експонуються в галереї, стануть першими експонатами майбутнього приватного музею «Боско».
Наталя Лисенко ручається за автентичність кожної — були проведені всі потрібні в таких випадках експертизи. Купили їх галерея у Марини Толстої, яка є прямим нащадком роду Льва Миколайовича. Кожна ікона, за словами Наталі Лисенко, має свою історію та своє особливе місце в житті як письменника Толстого, так і культури тогочасної Росії. Восьмикутні позолочені ікони «Вхід в Єрусалим» та «Введення пресвятої Богородиці у храм» колись були фрагментами святкового іконостасу. «Богоматері Смоленській» моляться, щоб знайти сенс життя (цим пошукам Толстой присвятив себе та свої твори). Деякі ікони належать до української іконописної школи початку XVIII ст., періоду українського бароко. Ікона «Вогненне сходження Іллі Пророка» виконана в техніці іконопису Палеха початку ХІХ століття.
До речі, далеко не всі шанувальники письменника Толстого, які ще в школі прочитали «Війну і мир» та «Анну Кареніну» і закарбували у пам’яті вислів про «дзеркало російської революції», знають, що граф був відомим теоретиком богослов’я, пропагандистом теорії «непротивлення злу насиллям». Для своїх нащадків він залишив не лише унікальні ікони, а й просту і водночас велику мудрість: «Вірте собі і живіть ... напружуючи всі свої сили на одне: на проявлення в собі Бога, і ви зробите все, що можете зробити для свого блага і для блага усього світу».