Виготовлений поляками (компанією Resa) «гібрид» курсуватиме між Полтавською та Кіровоградською областями за маршрутом Кременчук — Бурти — Світловодськ — Кременчук. Із нагоди «перерізання стрічки» свято відвідав «губернатор» Полтавщини Валерій Асадчев, який, похваливши якість польського виробництва, висловив сподівання, що до кінця 2008 року Крюківський вагоно–будівельний завод зможе налагодити виробництво вітчизняного рейкового автобуса.
В адміністрації «Південної залізниці», до сфери управління якої входить усе залізничне сполучення Полтавщини, переконані в достатній кількості пасажирів для рейкових автобусів. Враховуючи швидкість руху (120 км/год) та можливість не зважати на дорожню ситуацію (через відсутність заторів), 179 майбутніх пасажирів, а саме стільки вміщає рейковий автобус, можуть розраховувати на швидку та комфортну подорож до місця призначення.
За словами залізничників, ціна на квиток не перевищуватиме 1 гривні 79 копійок. Як повідомили «УМ» у прес–службі «Укрзалізниці», тарифи визначає, враховуючи економічне обгрунтування, місцева адміністрація залізничників, зокрема «Південна залізниця». «В даному випадку маршрут руху складає всього близько 40 кілометрів. Звідси й невисока, але конкурентна ціна. Для порівняння, ту ж таки відстань «маршруткою» пасажир подолає, заплативши 3 гривні 50 копійок», — пояснили там.
Загальнодержавний проект має на меті сполучити малозаселені території й відновити сполучення на тих напрямах, де його через нерентабельність раніше скасували. Сприяє розвиткові в Україні подібного виду транспорту й відсутність потреби кардинальної модернізації рейкових доріг, що значно здешевлює проект.
У державних масштабах запровадження рейкового малогабаритного транспорту стало досить поширеним явищем. Наразі українськими просторами курсує вже сім подібних автобусів. Першими оцінити «автовагон» мали змогу харків’яни — в січні 2006 року в Харкові запустили проект нового для України виду транспорту. Тепер аналогічними автобусами користуються й у інших регіонах, популярними стали маршрути Львів—Чернівці—Львів та Львів—Рівне—Львів.
Тепер керівництво «Укрзалізниці» розраховує на запуск 10 одиниць такого пасажирського транспорту щорічно. Станом на 2017 рік рухомий склад парку «рейкових автобусів», за оптимістичними прогнозами, має дорівнювати ста одиницям. А за оцінками експертів, українська держава потребує не менш 175 «недопотягів».