Минулої суботи ввечері на головній річці столиці в районі мосту станції метрополітену «Дніпро» сталася водно–транспортна пригода за участю двох катерів. Як розповів «УМ» керівник прес–служби Міністерства з питань надзвичайних ситуацій Ігор Кроль, працівники рятувально–водолазної станції №1 Державного комунального підприємства «Плесо», які о 20.10 прибули в район зіткнення, знайшли лише один пошкоджений водний транспортний засіб, проте він був порожній. Відтак рятувальники відбуксували його до берега.
За словами пана Кроля, майже одразу після прибуття еменесників на місце аварії невідомі відпочивальники у стані алкогольного сп’яніння на власному катері доставили на РВС №3 одного з постраждалих. Ним виявився 40–річний житель Броварів. Він перебував у шоковому стані, тому рятувальники надали йому першу медичну допомогу і викликали «швидку», яка відвезла його до лікарні.
У Держфлотінспекції України «УМ» повідомили, що катер із нетверезими пасажирами зник з місця пригоди. Ні медики «швидкої», ні працівники бази–станції, куди було доставлено одного з постраждалих, не зафіксували бортового номера та назву швидкісного човна.
За інформацією джерела з Держфлотінспекції, на ділянці, де сталося зіткнення, максимальна дозволена швидкість не повинна перевищувати 15 км/год. Швидкість човна була більшою в декілька разів. У результаті швидкісний катер зіткнувся з гумовим човном, в якому перебувало двоє чоловіків. Як уже зазначалось, один із них потрапив до лікарні, а от іншого так і не знайшли. Його вважають зниклим безвісти (швидше за все, потонув). Проводять розслідування. Тривають пошуки катера та зниклого чоловіка.
На запитання «УМ» про заходи безпеки, що застосовуються на воді, співробітник Держфлотінспекції повідомив, що наразі існують лише застарілі інструкції з безпеки руху на воді. Правила річкового (морського руху) в межах населених пунктів визначають місцеві адміністрації. На загальнодержавному рівні потрібна законодавча база. Будь–які ініціативи Держфлотінспекції з цього питання блокують у «високих» кабінетах. Службовець натякнув на те, що такий стан справ влаштовує насамперед заможних власників фешенебельних катерів. «Людське життя зовсім не цінується», — додав він.