«Непопулярні» заходи, які київська міська влада на чолі з переобраним мером Леонідом Черновецьким вирішила притримати до завершення виборчих перегонів, таки впроваджуються в життя: з 1 червня запроваджено обмеження в’їзду у столицю великовантажного транспорту, повідомила прес–служба КМДА. Віднині в години пік вантажівки взагалі не в’їжджатимуть у місто, а з 10–ї до 17–ї години в’їзд дозволено лише ваговозам з позначкою «TIR».
Отже, з початку цього місяця забороняється в’їзд вантажного автотранспорту загальною масою понад 4,5 тонни в межі міста Києва з 7.00 до 20.00. З 20.00 до 7.00 транзитні вантажівки мають право рухатися лише проспектом Бажана, Столичним шосе, вулицею Академіка Заболотного, Одеською площею, Кільцевою дорогою, проспектом Академіка Палладіна, Гостомельською площею, вулицею Міською, Гостомельським шосе, Новою дорогою (Київського міського півкільця), Мінським проспектом, площею Тараса Шевченка, вулицями Полярною, Богатирською, площею Тульською, Московським проспектом, проспектом Ватутіна, Керченською площею, вулицею Братиславською та Броварським проспектом. До центру столиці забороняється в’їзд вантажівок масою понад 4,5 тонни, тракторів та самохідних машин і механізмів (крім автомобілів аварійних та оперативних служб). При цьому, заїзд у центральну частину міста ваговозів із вантажем, що швидко псується, дозволено в період з 20:00 до 7:00 ранку. У невідкладних випадках для заїзду вантажівок масою понад 4,5 тонни в центр Києва видаватимуть спеціальні перепустки.
Цю і докладнішу інформацію розміщено в спеціальних пам’ятках для водіїв. Перший заступник міського голови Денис Басс стверджує, що навколо Києва є майже 500 місць, пристосованих для відстою ваговозів на час дії обмеження, тобто з 7–ї до 20–ї години. Однак складів для розвантаження ваговозів є значно менше, тож незабаром, окрім заторів у самому Києві, можемо отримати ще й черги на трасах навколо столиці.