Чорна смуга продовжує переслідувати державну акціонерну компанію «Чорноморнафтогаз». Не встиг колектив оговтатися після смерті й повернення на батьківщину п’ятнацяти тіл моряків затонулого біля берегів Китаю судна «Нафтогаз–67», як нова трагедія спіткала людей вже біля рідних берегів у Чорному морі.
28 квітня гелікоптер Мі–8 сімферопольського авіапідприємства «Універсал–Авіа», що працює з ДАК на правах оренди, прямував на бурову платформу «Таврида» з черговою вахтовою зміною. Сама платформа розміщена приблизно за 70 кілометрів від мису Тарханкут у Чорноморському районі Криму. За наявною інформацією, о 9.39 при заході на посадку повітряна машина заднім гвинтом зачепила огородження опорної колони платформи, після чого гвинтокрил втратив керованість і упав.
Унаслідок цього вибухнув паливний бак. І хоча буквально за десять хвилин інженерно–технічному персоналу вдалося загасити полум’я, двадцять осіб, серед яких геологи, механіки та інші фахівці «Чорноморнафтогазу», один з яких, Олександр Бєлов, — громадянин Білорусі, а також троє членів екіпажу, загинули. Як повідомив «УМ» керівник прес–служби «Чорноморнафтогазу» Юрій Авдєєв, серед загиблих є і начальник «Тавриди» Володимир Іосенко .
Наразі у Сімферополі створено штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, до якого увійшли представники компанії, МНС й інших відомств. На місці катастрофи Мі–8 у морі працюють плавкран «Нептун–3», вантажне судно «Дон», водолази. Вони мають знайти і підняти на поверхню уламки Мі–8 та «чорний ящик».
Учора голова урядової комісії, створеної для розслідування НП, міністр транспорту і зв’язку України Йосип Вінський і керівництво компанії зустрілися з родичами загиблих нафтовиків. За словами міністра, попередня причина авіакатострофи, швидше за все, — людський фактор. Мовляв, серйозної помилки при пілотуванні міг припустися молодий командир екіпажу, адже практичний стаж самостійного пілотування Мі–8 у нього — всього декілька місяців.