У середу ввечері в районі Черкас на головній річці країни стихія розгулялася не на жарт. Тоді як сильний вітер піднімав височенні хвилі, з Власівського заводу вгору по Дніпру до пристані Козаровичі Київської області прямували дві транспортні баржі, навантажені залізобетонними плитами, та буксир «Інгулець».
Як повідомив «УМ» помічник начальника Головного управління МНС України в Черкаській області Костянтин Проценко, еменесникам зателефонували дачники кооперативу «Дніпро», розташованого поруч із приміським селом Червона Слобода. Люди розповіли, що на фарватері Дніпра перебуває кілька суден, з яких у воду ллється мазут. На місце події терміново виїхали працівники Черкаського райвідділу МНС, обласної суднохідної та Державної екологічної інспекцій. Та з’ясувалося, що у зв’язку з погіршенням метеоумов і з настанням темноти судна просто стали на якірну стоянку. Втрати палива та забруднення навколишнього середовища насправді не трапилося.
«Проте головні події розігралися вже вночі, коли внаслідок сильного вітру на Дніпрі піднялись двометрові хвилі. Сильний шторм спочатку пошкодив «замок штовхання» між першою та другою баржами, а згодом, після кількох сильних ударів плавзасобів між собою, перше судно, отримавши пробоїну в кормі, затонуло. Другу баржу буксир, незважаючи на отримані пошкодження, зумів таки дотягти до Черкаського вантажного порту. На щастя, загиблих та постраждалих немає», — каже Костянтин Петрович. За його словами, затонула баржа з майже шістьмастами тоннами бетонного вантажу нині лежить на триметровій глибині й не заважає проходженню цією ділянкою річки іншим плавзасобам.
Державна екологічна інспекція в Черкаській області додатково взяла проби води на наявність в ній паливно–мастильних матеріалів і запевнила, що забруднення навколишнього середовища немає. Підйомом же судна опікуватиметься судновласник – ТОВ «Євростек», яке є господарем вантажу.