Падіння літака Ан–32 в Кишиневі 11 квітня сталося через недотримання під час посадки висоти польоту. Відтак машина зачепила високовольтну лінію передач, а потім ще й радар. Такі попередні дані слідчої комісії, які оголосив днями Генеральний прокурор Молдови Валерій Гурбуля. Загальний висновок фахівців — літак, що належав британській фірмі, але на певний час був орендований суданською авіакомпанією, був несправним.
За словами генпрокурора Гурбулі, які цитує інформагенція ІТАР–ТАРС, Ан–32 прибув до Кишинева саме на ремонт. Після завершення робіт, уже під час перевірки, було виявлено, що в літака не працює передавач зв’язку з радарами. Однак повітряній машині чомусь дозволили виліт за маршрутом Кишинів—Анталія—Судан. Наслідки, як відомо, не забарилися: уже за 7 хвилин після злету зв’язок із радарами Кишинівського аеропорта зник, а спроби зв’язатися з диспетчерами Одеси виявилися безрезультатними. Отож було вирішено повертатись і сідати на смуги кишинівського летовища в так званому режимі візуального контролю. Відтак машина врізалася в землю.
На борту, нагадаємо, перебували 8 членів екіпажу — четверо громадян Молдови та четверо — України. Усі вони загинули, адже відразу після падіння в літаку почалася пожежа, яка за лічені хвилини випалила вщент увесь салон.