Уночі з четверга на п’ятницю китайські водолази продовжували шукати моряків на затонулому судні «Нафтогаз–67». Вони здійснили три занурення і пройшли всю верхню палубу. В коридорі біля каюти знайшли тіло ще одного моряка. Його, як і двох знайдених раніше, відправлять до Гонконга на опізнання. Про це повідомив «УМ» Валерій Коваленко, начальник оперативного штабу в містечку Чорноморське, який тримає постійний зв’язок зі спеціалістами української комісії, що працюють на рятувальному судні і координують роботу китайських водолазів.
Інтервал між зануреннями — орієнтовно шість годин. Великоваговий кран, який очікували вчора і який мав підняти «Нафтогаз–67» на поверхню, йде повільно і прибуде лише сьогодні–завтра. Інженерні роботи з його встановлення теж можуть затягнутися на кілька днів. До приходу крана китайські водолази працюють повільно й обережно, побоюючись, що сильна течія переверне судно, і вони опиняться в пастці.
А тим часом розслідування причин катастрофи триває. Поки відповідні офіційні українські та китайські інстанції з’ясовують, хто ж все–таки винен у загибелі наших моряків, капітан «Нафтогазу–67» В’ячеслав Макаревич стверджує, що після зіткнення українське судно передало сигнал «SOS», однак «Яохай» не відгукнувся на заклик про допомогу. Слова капітана підтвердили й інші врятовані українці. Вони кажуть, що після аварії китайське судно попливло далі, не зупиняючись, і через годину прибуло в порт, повідомляє «Інтерфакс». Пан Макаревич подякував своїй команді за добру службу і додав, що для уникнення катастрофи не вистачило зовсім трохи часу, а ті моряки, яким пощастило врятуватися, залишили палубу лише після того, як корабель повністю занурився у воду.