Контрреволюційні «Картинки мачо»

16.02.2008
Контрреволюційні «Картинки мачо»

Костянтин Пономарьов.

Спочатку Харків, потім Москва. Вперше за останні три роки відомий дизайнер одягу Костянтин Пономарьов влаштував прем’єрний показ нової колекції не в одній зі столиць, а в рідному місті, пропагуючи тим самим популярний нині місцевий бренд «Модно жити в Харкові». На закритій вечірці на 600 гостей модельєр продемонстрував моделі, навіяні кінематографічними образами раннього Антоніо Бандераса у фільмах іспанського режисера Педро Альмодовара.

Образ мачо — це досить смілива спроба дизайнера внести гармонію у теперішню тенденцію моди. «Я страшенно втомився від унісексу, від вузькоплечої, плоскогрудої моделі (чи то хлопчика, чи то дівчинки), на якій штани тримаються лише завдяки тазовим кісткам та вузлуватим колінцям, — сказав він. — А втім, деконструктивна уява про тіло людини — це не більш ніж наслідок деконструктивних процесів у самому суспільстві». На знак протесту і всупереч модній естетиці «заниженого поясу» Костянтин Пономарьов зважився « на контрреволюційний крок». Тобто повернув в одязі «все на свої місця». Саме тому він припускає, що його колекція буде актуальною не цього, а наступного літа, коли, можливо, дизайнерські концепції таки повернуться до витоків.

Нові моделі харківського дизайнера, очевидно, розраховані на молодих атлетів, що бажають підкреслити свою ідеальну фізичну форму і не втратити при цьому індивідуальність. Вирізнитися з натовпу художник пропонує їм не лише за допомогою розкішних сорочок із рюшами, а й картатих просторих шортів, що здалеку подібні до спідниці. Для менш епатажних покупців, які не проти, мабуть, і загубитися в тому ж таки натовпі, — зручні брюки та невигадливі футболки. Останні, до речі, у художника — на особливому рахунку. Костянтин пропонує носити їх також з джинсами та брюками до коліна, які він щедро прикрасив великими кишенями.

На запитання: «Чи купить дизайнер щось для себе з нової колекції?» — він дав досить несподівану відповідь. «У мене все дорого, — сказав він, — тому я не завжди можу це собі дозволити». Не одягається у Пономарьова і його мама. «У неї настільки бездоганний смак, — каже дизайнер, — що навіть я тут нічого не вдію». Його клієнти — в основному — заможні харків’яни, кияни, москвичі та пітерці. Особливо дизайнеру приємно працювати з українськими жінками. Останні, за його словами, невпізнанно змінилися і мають тепер стрункі фігури й бездоганний смак. Наступна колекція створюється в тому числі й для них. Автор її продемонструє не лише у Харкові, а й Мілані та Москві. «Таке хутро, таку норку, таку рись і арктичну лисицю, — каже він, — думаю, не бачили ще не тільки в нас, а й там».