Надії знайти когось живим із затонулого судна «Ванесса» практично не залишилося. Але керівник прес–служби кримського Главку МНС Володимир Іванов повідомив «УМ», що пошукова операція триватиме доти, доки не вдасться виявити тіла всіх моряків екіпажу суховантажа. З цією метою чотири наземні групи у складі сімдесяти еменесників і прикордонників і досі обстежують усі бухти і бухточки вздовж західного узбережжя Азовського моря. У такий спосіб вони пройшли і проїхали на автомобілях понад 120 кілометрів берегової лінії. Однак їхні намагання поки що залишаються безрезультатними, якщо, звичайно, не рахувати знайденого ще 5 січня на Арабатській стрілці в районі села Соляне, за 50 метрів від берега, рятувального плотика «Ванесси». Дно навколо плавзасобу спочатку вивчили водолази, і тільки після цього його витягли на берег, проте людей на ньому не виявилось. Ще у той же день із борту відомчого Мі–8МТ неподалік мису Казантип помітили перевернутий гумовий човен, проте теж без людей. Цей достеменний факт, як і те, що човен не має жодного відношення до «Ванесси», констатував уже пізніше екіпаж морського буксира «Нептунія», що всі дні негоди працював і продовжує працювати разом із вертолітниками. До речі, та ж керченська «Нептунія» на Різдво допомогла успішно вибратись на безпечний фарватер російському суховантажу «Волжский 14», що напередодні вмерз у води Азову (нині товщина льоду там сягає близько 20 сантиметрів). До слова, наразі рух суден у протоці через оголошену нашим Міністерством транспорту і зв’язку льодову ситуацію повністю припинений.
Що ж робити з проблемною болгарською «Ванессою» з металобрухтом у трюмах, яку поглинуло штормове море (над водою стирчить лише щогла) в економічній зоні України, у кримському Головному управлінні МНС поки не відають. Його керівництву також невідома реакція власників судна і болгарської сторони на інцидент.