І досі невідомою залишається доля восьми членів екіпажу болгарського суховантажу «Ванесса», що затонув 3 січня. Нагадаємо, напередодні вдалося врятувати лише одного моряка і знайти тіла ще двох загиблих. Учора через 5–бальний шторм, 4–метрові хвилі і велике обледеніння у їхніх пошуках не могли взяти участь гелікоптер Мі–8 і плавзасоби МНС. Рятувальна операція, по суті, обмежилась лише моніторингом погодної та льодової обстановки, оперативним інформуванням та обстеженням наземними групами берегової лінії Азовського моря від мису Чагані до кордону Криму з Херсонською областю по Арабатській стрілці. Тобто виконанням частини завдань, що визначила спеціальна комісія на чолі з міністром транспорту і зв’язку Йосипом Вінським, котрий напередодні побував у Керчі.
Щодо грузинської дрейфуючої баржі «Ризо» з вугіллям на борту, котру у той же злощасний день 3 січня штормом віддірвало від буксира, то, за повідомленням служби каналів Керченського морського торгового порту, вона, хоча й сіла на мілину, проте все ж не заблокувала фарватер у протоці. Але найголовніше — нічого не загрожує життю її екіпажу. Еменесники запевняють, що судно також вистоїть під ударами потужних хвиль. А от камбоджійське судно «Сільвер», що зірвало з якоря в районі Варзовського буя, вдалось–таки витягнути з мілини й успішно відбуксирувати у Керченський морпорт. Інші 59 суден під прапорами різних країн стоять «на приколі» під прикриттям східної берегової лінії. До покращення погодних умов службами капітанів портів їм заборонено здійснювати будь–які маневри у неспокійній протоці, а також покидати порти у зв’язку з погіршенням погодніх умов.