Ідею поєднати культовий обряд, тобто молебень і хресний хід, з рекламною акцією озвучили на нещодавній прес–конференції директор інформаційно–маркетингової фірми «Курорти Криму» Олександр Бурдонов і директор Кримського регіонального центру «Маркетинг. Інформація. Реклама» Марія Мальгіна. Молебень «За курортника» планується провести в Ялті на Водохреще. Мовляв, у поточному році не вдалось на належному рівні провести всі заходи з відзначення 200–річчя кримських курортів, тому їх варто продовжити у наступному. Єдине, що, на думку пана Бурдонова, може негативно на ньому позначитись, — широке і затяжне мусування питання «чи спливе влітку мазут, що витік із аварійного російського танкера в Керченській протоці в листопаді».