Напередодні обстеженням із повітря (для цього були задіяні літак і гелікоптери МНС і прикордонної служби) визначені масштаби поверхневого забруднення акваторії протоки і схема руху самих масних плям: на російській стороні, навколо розламаного танкера «Волганефть 139», мазутна пляма шириною 200 метрів розтяглася майже на один кілометр; у районі затонулого суховантажу «Ковель» масна смуга легких нафтопродуктів (вірогідно, дизпалива) доходить аж до мису Малий — а це близько двох кілометрів. Окрім того, виявлено понад 100 метрів забрудненого берега коси Тузла. Чотири українських спеціалізованих судна з боновими загородами готові негайно приступити до роботи з «відлову» плям. Проте через штормове попередження вчора працювали лише «уривками». І все ж на березі Тузли еменесникам, прикордонникам і працівникам Керченського порту вдалось назбирати більше тонни мазуту.
У районі протоки з моря і повітря паралельно продовжували пошук п’яти зниклих моряків суховантажу «Нахичевань» ( пошуки мають припинити у четвер). Аналогічна операція триває і в районі мису Херсонес, де у «чорну» неділю затонув грузинський «Хадж–Ісмаїл». Уцілілі сирійські моряки Баср і Хадир, здоров’ям яких, нагадаємо, наразі опікуються севастопольські медики, лише мовою жестів (вони не знають ані англійської, ані російської) розповіли, як усе сталося. Виявляється, їхнє судно затонуло миттєво, бо переламалось посередині. Фахівці вважають — через неправильне розміщення у трюмі вантажу — шести тисяч тонн металобрухту. А Басра і Хадира, вірогідно, врятувало те, що після нічної вахти вони не спали і в момент смертельної атаки хвилі перебували неподалік рятувальних жилетів, якими зуміли відразу скористатись. А потім подолали у відкритому морі у семибальний шторм майже два кілометри. Наскрізь промоклих і знесилених арабів виявили й обігріли українські військовослужбовці місцевої радіолокаційної частини.
Севастопольські рятувальники і прикордонники (учора вони знайшли на узбережжі паспорт третього члена екіпажу «Хадж–Ісмаїла») висловлюють невтішне припущення, що, на жаль, із решти п’ятнадцяти моряків грузинського суховантажу ніхто не вижив.