Нові станції «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська» мають доточити Куренівсько–Червоноармійську лінію метрополітену від станції «Либідська» до житлового масиву Теремки, який, за словами метробудівців, останніми роками виріс до трьохсот тисяч мешканців, і потреба прокласти сюди підземку стала просто пекучою. Три нові станції пропускатимуть 34 тисячі пасажирів на добу. На будівництво трьох станцій і прогонів між ними витратили близько 144,5 мільйона гривень із майже 500 мільйонів, передбачених бюджетом на цей рік. Минулого вівторка мер столиці Леонід Черновецький влаштував оглядини будівництва станції «Деміївська», яку мають завершити вже в травні 2008 року. «Я пересвідчився, що будівництво відбувається інтенсивно та якісно. У мене немає сумнівів, що заплановані відкриття всіх нових станцій — «Деміївської», «Васильківської» та «Голосіївської» — відбудуться, як і передбачено, наступного року», — сказав мер після екскурсії навколо котловану.
«Деміївська» будується просто навпроти «хмарочоса» Національної бібліотеки ім. Вернадського. Вже довгий час на цьому місці стоїть величезний котлован і працюють гігантські крани й безліч іншої техніки. Співробітники бібліотеки побоюються, що вібрація усієї цієї «толоки» спричинить тріщини на їхній будівлі. Керівник «Київметробуду» Володимир Петренко щодо цього спокійний: «У нас на Голосіївській котлован за три–п’ять метрів від житлового будинку і глибший, ніж цей, а бібліотека Вернадського за сто двадцять метрів від котловану». Якщо «Голосіївська» і «Васильківська» будуються «з нуля», то «Деміївську» проектували й починали будувати ще за радянських часів, тридцять років тому, проте фінансування забракло, на Теремках ще не мешкало стільки людей, тож будівництво заморозили. Всі три станції будуються у винятково складних геологічних умовах. Рік тому одна зі стін котловану на «Деміївській» обвалилася. Проте зараз, за словами пана Петренка, метробудівці вже випереджають графік, а на кранах, у кращих традиціях соціалістичного будівництва, майорять транспаранти з написом «Леонід Черновецький: ми здамо цей об’єкт у 2008 році».
Зараз у котловані вже «вимальовуються» під’їзні канали і перон. «Станція буде сучасна, і в ній передбачені зручності для інвалідів та людей похилого віку», — розповів директор «Київського метрополітену» Петро Мірошников. За його словами, повна вартість ділянки на Теремки складе 1 мільярд 600 мільйонів гривень, і це без рухомого складу, якого сюди закуплять додатково близько сотні вагонів. «Деміївська» буде готова в травні, «Голосіївська» — у вересні, а запустити всі три станції планують одночасно в грудні наступного року. Друга черга цього напрямку має досягнути Виставкового центру. За попередніми підрахунками, її мають збудувати до 2011 року.
Недалеко від станції «Деміївська» йде ще одна велика будова — реконструкція Московської площі: тут розширюють проїзну частину шляхопроводу через залізницю, відновлюють підземні пішохідні переходи біля Деміївського ринку з продовженням через проспект Науки та додатковим виходом біля Автовокзалу. Наступного року планують завершити основні роботи з будівництва естакади, що з’єднає бульвар Дружби Народів та проспект 40–річчя Жовтня, здати в експлуатацію цей автомобільний шляхопровід планують у першому півріччі 2009 року.