Церемонія закриття кінофестивалю «Молодість», хоч і відбувалася традиційно в Палаці «Україна», нагадувала, швидше, душевну зустріч вірних друзів, а не помпезну імпрезу, що регулярно проходить у цьому залі. На сцену винесли столи та лави. У преамбульній частині вечора між ними прогулювалися а–ля городяни зразка початку минулого століття. Хто — під ручку, хто — на велосипеді, а одного товариша вивезли на інвалідному візку. Піаніст грав легкий осінній мотивчик, публіка підтанцьовувала... «А тут ще ж мало бути осіннє листя, — домальовував картинку для глядачів художній керівник «Молодості» Андрій Халпахчі. — Та пожежні не дозволили». Але й без листя ідея церемонії — шкода, що фестиваль завершився, але буде наступна осінь, буде й новий фестиваль — прочитувалася дуже добре.
Першою лауреаткою «Молодості–2007» стала Ганна Чміль, голова державної служби кінематографії України. Її нагородили відзнакою «За внесок в розвиток українського кіно» від Міжнародного благодійного фонду «Україна 3000». Катерина Ющенко, голова наглядової ради цього фонду, зауважила, що «прізвища Ганни Чміль ми не знайдемо в титрах українських фільмів, але сучасне українське кіно значною мірою існує завдяки їй». Тож першою за стіл для переможців сіла саме Ганна Павлівна. («Пригощайтеся, і сало, і горілка справжні», — постійно припрошував учасників «таємної вечері» Андрій Халпахчі). Компанію собі вона чекала недовго. Наступним вітали німецького режисера Флоріана Гаага, який зі своєю емоційною драмою «Холтрейн» переміг у номінації «Приз глядацьких симпатій». «Я мав поїхати ще вчора, — зізнався режисер. — Але дуже радий, що залишився». Як з’ясувалося, перенесення від’їзду було дуже правильним. Оскільки головне журі під керівництвом іранського режисера Мохсена Махмальбафа погодилося із симпатіями глядачів і назвало «Холтрейн» кращим у номінації «Повнометражний фільм». Кращою короткометражкою стала стрічка «Ковчег» (реж. Ґжегож Йонкайтіс, Польща). У номінації «Студентський фільм» перемогла картина «Серце крається» режисера з Норвегії Анне Севіцькі. Усі переможці отримали по дві з половиною тисячі доларів призових, а Флоріан Гааг — плюс ще тисячу євро за перемогу, присуджену глядачами.
Кращою актрисою фестивалю та володаркою призу імені Іва Монтана стала Анна Бєгунова («Жорстокість», Росія). Гран–прі здобули «Мандри оркестру» (реж. Еран Колірін, фільм — копродукція Ізраїлю та Франції). Найголовніший приз фестивалю вийшов вручати Жерар Депардьє. Якщо минулого року пан Депардьє зображував «Скіфського оленя», стрибаючи по сцені, то цього разу заважав композитору «Мандрів оркестру» Габібу Сехадеху Ганні тримати нагороди. У результаті композитор так розхвилювався, що навіть випустив із рук умовний чек на 10 тисяч доларів від «Лото–забави». Своє привітання переможцям Депардьє почав французькою: «Бон суар», а завершив українською: «Слава Україні, слава кіно!»
Українським конкурсантам на «Молодості» також дісталося кілька, нехай і не головних, але також престижних відзнак. Артем Сухарєв та Микита Ратніков отримали диплом за короткометражку «На межі». А стрічку В’ячеслава Кателевського «Вільний Сашко» відзначило журі «Панорами українського кіно 2006—20007» . Цю картину режисер знімав за свої гроші. Але про бюджет наступної, дипломної, стрічки Кателевського, пообіцяв Халпахчі, подбає «Молодість».
Церемонія закриття «Молодості» плавно перейшла у прем’єрний перегляд фільму «1612» — після представлення в «Україні» ця стрічка Володимира Хотиненка вже з 1 листопада виходить в український прокат.