Незабаром у Києві з’являться нові транспортні розв’язки, лінія метро на Троєщину, інформаційні табло на зупинках та нові трамвайні, тролейбусні й автобусні маршрути. Великогабаритні «фури» розвантажуватимуть на в’їздах до міста, потім їхній вантаж доставлятимуть далі дрібнішими партіями, а водії залишатимуть свій транспорт на спеціальних автостанціях за містом і пересідатимуть на громадський транспорт. «За дорученням київського міського голови Леоніда Черновецького ми розробили програму «В європейський Київ на європейських дорогах». Ця програма передбачає весь комплекс заходів з реконструкції існуючих розв’язок, будівництва нових доріг і мостів, розвитку наземного транспорту та метрополітену. «До реалізації програми ми плануємо залучити 376, 6 мільйона гривень інвестиційних коштів. За ці гроші передбачається побудувати 32 об’єкти транспортної інфраструктури», — поінформувала начальник Головного управління економіки та інвестицій Марина Лукашина.
Уже наявні транспортні шляхи регулюватимуть за допомогою Інформаційної системи управління транспортом (ІСУТ). Для спостереження за ситуацією на дорогах використовуватимуть камери спостереження, інформація з яких надходитиме до диспетчерського центру. Теперішні світлофори замінять на «інтелектуальні», які, крім свого безпосереднього призначення, надаватимуть водіям додаткову інформацію. Спеціальні табло на зупинках громадського транспорту повідомлятимуть пасажирам точний час прибуття автобуса, тролейбуса чи трамвая. ІСУТ планують упровадити до 2009 року.
Зараз у столиці близько 805 тисяч авто, а до 2012 року їх прогнозована кількість становитиме 1 мільйон 140 тисяч. Аби розвантажити Київ принаймні від «чужих» машин, вирішено побудувати на всіх шести в’їздах до столиці автостанції великої місткості, де всі приїжджі зможуть залишати свої авто і рухатися по місту на громадському транспорті. Вартість будівництва цих станцій — 100 мільйонів гривень, і його планують завершити до 2011 року. На шести в’їздах працюватимуть також вантажні автотермінали. «На терміналах розміщуватимуть склади та облаштовуватимуть пункти відпочинку водіїв. Звідси «ввізний» габаритний вантаж буде розвозитись містом дрібними партіями за кілька заходів», — розповів начальник Головного управління транспорту, зв’язку та інформатизації Іван Шпильовий. Зараз під кожний із терміналів міська влада виділила по 10 гектарів землі під Києвом.