Тому що тісно

04.10.2007
Тому що тісно

Великим вантажівкам в’їзд до Києва заборонять. (Фото Укрінформ.)

Незабаром у Києві з’являться нові транспортні розв’язки, лінія метро на Троєщину, інформаційні табло на зупинках та нові трамвайні, тролейбусні й автобусні маршрути. Великогабаритні «фури» розвантажуватимуть на в’їздах до міста, потім їхній вантаж доставлятимуть далі дрібнішими партіями, а водії залишатимуть свій транспорт на спеціальних автостанціях за містом і пересідатимуть на громадський транспорт. «За дорученням київського міського голови Леоніда Черновецького ми розробили програму «В європейський Київ на європейських дорогах». Ця програма передбачає весь комплекс заходів з реконструкції існуючих розв’язок, будівництва нових доріг і мостів, розвитку наземного транспорту та метрополітену. «До реалізації програми ми плануємо залучити 376, 6 мільйона гривень інвестиційних коштів. За ці гроші передбачається побудувати 32 об’єкти транспортної інфраструктури», — поінформувала начальник Головного управління економіки та інвестицій Марина Лукашина.

Уже наявні транспортні шляхи регулюватимуть за допомогою Інформаційної системи управління транспортом (ІСУТ). Для спостереження за ситуацією на дорогах використовуватимуть камери спостереження, інформація з яких надходитиме до диспетчерського центру. Теперішні світлофори замінять на «інтелектуальні», які, крім свого безпосереднього призначення, надаватимуть водіям додаткову інформацію. Спеціальні табло на зупинках громадського транспорту повідомлятимуть пасажирам точний час прибуття автобуса, тролейбуса чи трамвая. ІСУТ планують упровадити до 2009 року.

Зараз у столиці близько 805 тисяч авто, а до 2012 року їх прогнозована кількість становитиме 1 мільйон 140 тисяч. Аби розвантажити Київ принаймні від «чужих» машин, вирішено побудувати на всіх шести в’їздах до столиці автостанції великої місткості, де всі приїжджі зможуть залишати свої авто і рухатися по місту на громадському транспорті. Вартість будівництва цих станцій — 100 мільйонів гривень, і його планують завершити до 2011 року. На шести в’їздах працюватимуть також вантажні автотермінали. «На терміналах розміщуватимуть склади та облаштовуватимуть пункти відпочинку водіїв. Звідси «ввізний» габаритний вантаж буде розвозитись містом дрібними партіями за кілька заходів», — розповів начальник Головного управління транспорту, зв’язку та інформатизації Іван Шпильовий. Зараз під кожний із терміналів міська влада виділила по 10 гектарів землі під Києвом.

  • «Як тебе не любити, Києве мій!»

    Щорічно в останній тиждень травня жителі столиці святкують День міста. Свято чекатиме буквально на кожному кроці y центрі міста, адже цього року програма заходів нараховує 35 різних художніх, культурно-освітніх і спортивних подій. >>

  • Кровна залежність

    У жінки, яку покусали собаки в Миколаєві, медики діагностували гостру крововтрату і хронічний сепсис, який є прямою загрозою для життя. Їй терміново потрібно кілька сеансів переливання крові. Лікарі просять усіх небайдужих городян надати допомогу і здати кров. Нагадаємо, потерпілій через отримані травми ампутували праву руку. >>

  • «По-моєму, чувак, нас кинули»

    Невідомий нещодавно виманив майже 40 тисяч грн. за уявне пальне у 67-річного фермера із Золочівського району Львівщини. З цього приводу ошуканий чоловік звернувся в поліцію. >>

  • Конвеєр репресій

    Учора в Сімферополі й Алупці окупованого Криму відбулися чергові обшуки у будинках кримських татар. За словами адвоката Еміля Курбедінова, у більшості випадків, затриманих людей у масовому порядку відвозять до так званого «Центру «Е» у місто Сімферополь (центр боротьби з екстремізмом при МВС Росії). >>

  • «Херсон» наснився

    У ватажка терористичної «ДНР» Олександра Захарченка вочевидь сталося сезонне психічне загострення. Інакше, як пояснити його чергове словоблуддя: мовляв, бойовики «можуть претендувати на Херсонську область й інші населені пункти». >>