290 вагонів призначені для заміни старих, а 345 — для розширення існуючого вагонного парку. Разом їх оцінюють у 5,735 мільярда гривень. Усі вагони — нового покоління: з підвищеним комфортом і поліпшеним інтер’єром та зовнішнім виглядом, повідомила «УМ» начальник прес–служби Київського метрополітену Надія Шумак. Зараз у київському метро «бігає» 644 вагони.
Уже до кінця цього року Метрополітен оголосить тендер і закупить 20—25 вагонів, залежно від запропонованої ціни. З міської скарбниці на це виділили 100 мільйонів гривень. Як зазначила пані Шумак, оскільки Крюківський вагонобудівний завод у Кременчуці випускає наразі тільки дослідні моделі, вагони, швидше за все, знов закуплять у російських виробників. Наступного року київське метро «приросте» 165 вагонами, у 2009 році планує закупити ще 140, у 2010 році — 95, в 2011 році — 235.
Частково це будуть вагони на змінному струмі, що дозволить суттєво зекономити електроенергію, проте такі вагони потребують спеціальної лінії, тож будуть ходити тільки на новій, четвертій, Подільсько–Вигурівській лінії, яку прокладають у напрямку житломасиву Троєщина і планують закінчити до 2011 року. Решта три гілки модернізації під змінний струм не підлягають.
Хоч основним постачальником вагонів для метро залишається Росія, Київський метрополітен приглядається до західних фірм, таких як «Шкода» (Чехія), «Альстом» (Франція), «Бомбардір» (Канада) та «Сіменс» (Німеччина). Не виключено, що вагони збиратимуть у Києві з комплектуючих однієї з фірм.