Ціна проїзду в міському транспорті не може бути ринковою!
Восени минулого року киян ошелешили запланованим черговим карколомним підвищенням цін на проїзд. >>
Чекаю, коли систему автофіксації запровадять й інші області, крім Київської. Наприклад, Львівська.
Й тоді одразу перейду із блаблакару на Скайап...
...Бо десь рік тому львівську ділянку автошляху Київ-Чоп густо інкрустували знаками "50". Не в населених пунктах, це само собою.
"50" виставили перед автобусними зупинками і просто методом випадкового тику. Багато! Скільки знайшли на складі. Мерехтять в дорозі, як сосни... І не загальмуєш так різко. І не поїдеш 50 всю дорогу, бо траса стане.
Так от. Якщо перед кожним із них поставити камеру відеофіксації швидкості, то Україна сама зможе кредитувати МВФ.
Або запустить в космос ракету Ілона Маска. Інкрустовану кристалами Сваровські. Прямо із Пустомит... Головне, аби низенько. І перед зупинками летіла 50!..
Восени минулого року киян ошелешили запланованим черговим карколомним підвищенням цін на проїзд. >>
Якщо перше призначення - результат довгих кулуарних переговорів і компромісів, то друге - цілком в стилі пізнього Януковича: хапай останнього земляка і призначай на хлібну посаду. >>
Найяскравішою заявою президента Володимира Зеленського минулого, «ювілейного», тижня, на мою думку, стала обіцянка створити в Україні державну авіакомпанію рівня «Туркіш Ейрлайнс». >>
Чому у транспорті Львова завжди година-пік? >>
Чому людям так горить за євробляхи? >>
Києву не вистачає понад пісвтори тисячі валідаторів, щоб впровадити електронний квиток лише в комунальних автобусах, тролейбусах та трамваях. Про маршрутки навіть не згадують. >>