Чи може українське вино конкурувати з європейським?
Відповідь однозначна >>
Україна завдячуючи депутатам, фактично "кинула" МВФ.
Депутати без погодження з МВФ замінили текст проєкту, який був структурним маяком, розробленим на виконання меморандуму з Міжнародним валютним фондом. Це трапилося після втручання в процес розгляду законопроєкту №8401 заступника глави Офісу президента Ростислава Шурми.
Як інформує УМ, про це 22 серпня заявив перший заступник голови Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк у Телеграм.
"Отримав інформацію з трьох джерел - у нас проблема з №8401 та меморандумом з МВФ. Якщо коротко: там не зараховують виконання структурного маяка, оскільки в останній момент була зміна редакції тексту закону, яку ніхто не погодив з МВФ", - написав Железняк.
За словами депутата, це сталося після того, як у процес роботи над законопроєктом втрутився заступник Офісу президента Ростислав Шурма. Була, зокрема, замінена частина проєкту, яка стосується обмеження перевірок.
"Був текст №8401 до другого читання, де був нормальний текст (перевірки поверталися по факту тільки для найбільших субʼєктів). Але потім була зустріч у Раді: Премʼєр, керівництво Ради, Міністр фінансів, заступник ОП та представники всіх фракцій. І там в останню мить Ростислав Шурма запропонував виключити частину редакції по перевірках", - зазначив депутат.
Як стверджує Железняк, Ростислав Шурма запевнив, що будуть проведені "всі необхідні перемовини".
"Ще й обіцяли за 3 тижні дати нову концепцію по єдиному органу перевірок (що, звичайно, ніхто не зробив). Всі фракції були свідками", - зазначив депутат.
Він також повідомив, що проти ідеї Шурми виступили премʼєр-міністр та Міністр фінансів. Проте депутати, без погодження, замінили текст проєкту.
"У мене тут звернення до колег по Раді. Особливо тих 239, які проголосували "За". А ви розумієте, що єдиною логікою голосувати 8401 було виконання вимог МВФ? І ми ось весь цей шлях і негатив пройшли тупо дарма?", - зазначив Железняк.
За інформацією депутата, наслідком цього стане не зарахування Україні виконання маяка.
"Після такого "кидка" МВФ значно більше уваги приділить пункту про перевірки, і в наступних умовах це буде вже реальне повернення і навіть посилення, а не номінальне (як передбачав спочатку текст 8401)", - заявив Железняк.
"Цей пункт стає проблемою для взаємодії з МВФ: мало того, що дедлайн пропустили, але ще і кинули. Враховуючи, що вже кінець серпня, а по цьому ніхто ще пальцем не поворухнув, то буде далі, як завжди: в останню мить кинуть найгірший текст, написаний на коліні, і "голосуй – або смерть", - додав також він.
Нагадаємо, що законопроєкт №8401 Верховна Рада ухвалила в цілому 30 червня. 26 липня законопроєкт підписав президент.
Закон передбачає скасування з 1 серпня єдиного податку у 2% та частково - мораторію на перевірки для підакцизних товарів (алкоголь, тютюн, паливо), грального бізнесу та фінпослуг. З 1 жовтня повертається відповідальність за порушення у сфері застосування РРО.
Ухвалення цього закону було важливою умовою, передбаченою угодою з МВФ.
Як повідомляла УМ, найбільші фінансові інституції: МВФ і Світовий банк ухвалили значні програми фінансування України.
Відповідь однозначна >>
Ухвалення закону про підвищення податків буде руйнівним для економіки України. У законі вдалося зняти лише правку про підвищення військового збору для самих військових. >>
Оборонне відомство України впродовж 9 місяців 2024 року кодифікувало і дозволило для використання у Силах оборони понад 140 безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) та 33 наземних роботизованих комплексів (НРК) українського виробництва. >>
Верховна Рада у четвер, 10 жовтня, ухвалила законопроєкт №11416-д щодо безпрецендентного збільшення податків. >>
Укроборопром наростив чистий дохід на 50% за останні три квартали 2024 року, порівняно з аналогічним періодом минулого року. >>
Другого жовтня 2024 року президент України Володимир Зеленський підписав євроінтеграційний Закон України «Про виноград, вино та продукти виноградарства», №3928-IX від 22.08.2024, повідомляють у Комітеті з питань аграрної та земельної політики. >>