Щоб не брали хабарів ні за які гроші змін: головне про зміни до Митного кодексу
Це рішення є одним зі структурних маяків у Меморандумі з МВФ для отримання фінансової допомоги цієї осені, а також вимогою українського бізнесу та громадськості. >>
Законопроєктом переглядаються з 1 січня 2021 року норми сплати і розміри транспортного збору.
Понад 40 народних депутатів внесли законопроєкти, якими пропонується звільнити від сплати акцизного податку нові та вживані транспортні засоби з 1 січня 2021 року.
Про це йдеться в трьох законопроєктах, які передбачають упорядкування структури акцизного податку та внесення відповідних змін до Податкового та Митного кодексів.
Податкові преференції не поширюються на транспортні засоби стандарту Євро-2 (тобто вироблені до 1995 року) і походженням з країни-агресора.
Законопроєктами також передбачені пільги для власників автомобілів на "єврономерах", які вже знаходяться на території України: протягом 180 днів з дня набуття законами чинності вони зможуть розмитнити автомобілі без застосування штрафних санкцій, але за умови сплати всіх митних платежів та добровільної сплати 8,5 тис грн до держбюджету.
За оцінкою авторів законопроєктів, станом на 1 травня 2020 року в Україні в режимі тимчасового ввезення або транзиту знаходиться 750 тис "євроблях", в тому числі 500 тис - з порушенням термінів та умов цих режимів.
Також пропонується звільнити від сплати акцизу вже в 2020 році учасників та ветеранів АТО, які ввозять один легковий автомобіль (або вантажний повною масою до 3,5 тонни, або автобус, або причіп) для особистого користування.
Цю ж категорію громадян пропонується також звільнити від сплати ПДВ при ввезенні авто, але за умови, що вартість митних платежів не перевищить 43 розміри мінімальної зарплати (близько 200 тис грн), а транспортний засіб не вироблено країною-агресором.
Крім цього, законопроєктом переглядаються з 1 січня 2021 року норми сплати і розміри транспортного збору.
Законопроєкт також передбачає з 1 січня 2021 року для старих авто, що не відповідають нормам Євро-4, ввести проведення техогляду протягом трьох місяців з моменту реєстрації і надалі не рідше одного разу на два роки.
Авторами законопроєктів є Андрій Богданець, Сергій Штепа (фракція "Слуга народу") і ще близько 40 депутатів.
Як повідомляла УМ, Верховна Рада України торік в грудні ухвалила за основу проект закону щодо змін у Митному кодексі, зокрема, врегулювання митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією.
Раніше УМ повідомляв, що штрафи за розмитнення "євроблях" відкладені до 1 січня 2020 року.
23 листопада 2018 року президент України Петро Порошенко підписав законопроекти №8487 і №8488 - про зниження акцизу на легкові автомобілі, а також про посилення контролю над переміщенням і використанням автомобілів на іноземній реєстрації. Водночас президент звернувся до власників автомобілів на іноземній реєстрації, закликавши припинити акції протестів і зауваживши, що гроші від податків підуть на пенсії.
Це рішення є одним зі структурних маяків у Меморандумі з МВФ для отримання фінансової допомоги цієї осені, а також вимогою українського бізнесу та громадськості. >>
Верховна Рада вже підвищила акцизи на пальне і тепер готується зробити це і щодо тютюнових виробів. >>
Закон про збільшення бюджету на 2024 рік на 500 млрд грн на військові потреби Верховна Рада України 18 вересня ухвалила в цілому. >>
Законопроєкт №11416-д підтримав 241 депутат. >>
Ініціатива уряду про національний кешбек (миттєве або відтерміноване повернення частини коштів покупцю, витрачених на оплату товарів або послуг, з метою підвищення обсягів продажів. — Ред.) за купівлю українських товарів є популістською і Верховна Рада її не підтримає >>
Велику партію техніки бригадам, які боронять Україну на східному напрямку передав лідер "ЄС" та п'ятий президент Петро Порошенко >>