Голова Держпродспоживслужби Магалецька щодо скандалу з «НП»: ніхто не буде рвати бізнес

13:36, 09.07.2021

Голова Державної продовольчої споживчої служби Владислава Магалецька обурена безміром підлеглих. (Фото з ФБ-сторінки Владислави Магалецької)

Голова Державної продовольчої споживчої служби Владислава Магалецька відреагувала на скандальне рішення підлеглих з Харківщини, які наклали на компанію «Нова  пошта» чималий штраф у розмірі понад 325 мільйонів гривень.

 

За її словами, цей штраф є неадекватний порушенню і тому буде скасований.

 

Як повідомляє Україна молода, про це пані Магалецька написала на своїй сторінці у Facebook в п’ятницю.

 

За її словами, вона не реагувала на суспільний резонанс навколо багатомільйонного штрафу, який співробітники Держпродспоживслужби в Харківській області, наклали на «Нову пошту», допоки особисто детально не розібралася в ситуації.

 

«Вчора цілий день займалася цим питанням: проводила внутрішнє розслідування, ознайомилася з відеофіксацією, консультувалася з юристами. Розібрала ситуацію, як то кажуть, на молекули», - написала Владислава Магалецька.

 

Відтак, голова Держпродспоживслужби підсумовує:

 

«Такого штрафу не буде. Бо він неадекватний порушенню. Юристи готують відповідне рішення. Сьогодні буду мати особисту зустріч із представниками "Новою пошти" та бізнес-спільноти. Необхідно терміново міняти законодавство. Інакше такі випадки можуть повторитися через виконавців на місцях».

 

При цьому, з "винуватцями" скандалу в Харківській області вже розбираються.

 

«Мене особисто цікавлять мотиви такого рішення. Наголошую: в ДПСС ніхто не буде "рвати" бізнес поки я очолюю цю структуру. Всі подробиці – згодом», - додала керівниця служби.

 

Зауважимо, що напередодні Державна продовольча споживча служба оштрафувала компанію "Нова пошта" на 325,85 млн грн через нібито "перешкоджання перевірці", компанія оскаржує штраф у Харківському окружному адмінсуді.

 

Спричинила штраф перевірка Держпродспоживслужби у березні 2021 року у відділенні Харкова. Її проводили за скаргою клієнта щодо пошкодження посилки на суму 500 гривень.

 

У компанії кажуть, що перевірка відбулася з порушенням законодавства. Також у  «Новій пошті» вважають неправомірним те, що штраф було розраховано від обігу всієї компанії, а не відділення, у якому здійснювалася перевірка.