Телебачення як спосіб популяризації власної музики
Жіночий погляд
Наталія Лігачова: Владі вигідна контрольована свобода слова
Останніх майже три місяці протистояння між громадянським суспільством і діючою владою стали певним тестом для медіа. Про те, хто подає найоб’єктивніші новини і за якими ознаками розпізнавати маніпулятивну інформацію у телеефірі, ми говоримо з медіаекспертом Наталією Лігачовою, керівником інтернет–видання «Телекритика» й однойменної громадської організації.
«Ми — амеба: сьогодні — черевичок, завтра — мобільний телефон»
Незважаючи на існування десятків різних вітчизняних телеканалів, величезний масив інформації про культуру, історію, музику, повсякденне життя, яке не вписується у формати різноманітних шоу, залишається поза доступними більшості глядачів екранами. Неформат останнім часом активно показують нішеві iнтернет–канали.
«Люди Льовочкіна» хочуть завоювати інтернет
Група Inter Media Group, головним каналом якої є «Інтер», офіційно підтвердила інформацію про створення нового інформаційного каналу на базі каналу Zoom (у минулому — «MTV–Україна») . Його директором призначений Назім Бедіров, а Лаврентій Малазонія став керівником редакції інформаційно–аналітичних програм.
Надія Матвєєва: Видаємо ексклюзив для жіночої аудиторії
НЬЮЗРУМ
Ігор Кондратюк: Отримую задоволення від пісенної гри з простими людьми
Ольга Котлицька: Май досвід і репутацію — і зможеш зняти 1000 випусків турпроекту
Майже два десятки років у галузі телевізійної подорожі — це беземоційна ділова характеристика роботи Ольги Котлицької. За нею — суцільні емоції і пригоди у понад 60 країнах, які ведуча спочатку у випусках програми «На перший погляд», а тепер у трансформованому «Не першому погляді» намагається передати глядачам.