Ось уже декілька днів кияни спостерігають за навалою бігбордів, які, на відміну від решти рекламних щитів, і рекламними важко назвати: вони не запрошують курця затягтися солодким сигаретним димом, не пропонують підліткам «зловити кайф» разом із пляшечкою якоїсь слабоалкогольної хімії і не закликають до найближчого супермаркету на акційний розпродаж техніки (меблів, посуду, білизни тощо). Натомість веселенький напис підбурює народ масово завалитися на диванчики та зайнятися клепанням майбутніх геніїв, які прославлять Україну. «Кохаймося! Країні не вистачає Нобелівських лауреатів», «Кохаймося! Нас має бути 52 мільйони», «Країні не вистачає «Оскарів», «Країні не вистачає космонавтів» — такі провокаційні гасла, за власними спостереженнями, сприймаються народом досить неоднозначно. Люди похилого віку несхвально хитають головою та зітхають, що часи вже не ті — мовляв, за часів Радянського Союзу (в якому, як відомо, сексу офіційно не було) такого неподобства не допустили б.