А тепер ваша черга платити!

А тепер ваша черга платити!

Керівник російського уряду, за сумісництвом талановитий ньюзмейкер Володимир Путін позавчора спробував вибити табуретку з–під ніг кожного, хто останнім часом щоразу голосніше закидає нашому північному сусідові спроби прибрати до рук вітчизняний господарський комплекс. На інвестиційному форумі «Росія кличе!» Путін зробив дві резонансні заяви. Перша з них: у РФ криза фактично закінчилася. І попри те, що у деяких регіонах запроваджують талони на харчі, з проекту держбюджету вилучили спеціальний антикризовий фонд, створений торік. Мотивація — на будь–який форс–мажор країна може відреагувати традиційним шляхом.

І на додачу — портфель мера

І на додачу — портфель мера

Публікація «УМ» «Нічні рейси зернових ешелонів» від 09.09.2010, у якій ми писали про безпрецедентний у державі випадок — крадіжку 70 тис. тонн зерна з Луцького КХП–2, виявила дві яскраві тенденції. З одного боку, читацький інтерес та величезний суспільний резонанс. На Волині громадські активісти навіть копіювали матеріал нашої газети та роздавали його, статтю про «хлібних злодіїв» передрукували деякі інтернет–сайти. Натомість місцевим волинським газетам, власниками яких є наближенi до влади особи, порушувати тему заборонили.

З іншого боку, подальше розслідування задокументованого злочину показало: зникнення півторарічного запасу зерна Волинської області мають намір представити таким собі дрібним непорозумінням. І головне — дозволити справжнім винуватцям уникнути відповідальності.

Вибачте, рідні, — вибори

Двадцять суден, які нині стоять біля причальних стін вітчизняних портів, схоже, залишаться там надовго. Як заявив на Ялтинському саміті віце–прем’єр Борис Колесников, рішення про квотування збіжжя мають ухвалити з дня на день. Причому влада прагне зробити процес виділення дозволів прозорим — і квоти на вивезення збіжжя мають намір видавати на аукціоні. І цю ідею, за словами Колесникова, попередньо схвалив Прем’єр–міністр Микола Азаров.

Стратегія трьох сортів

Цікавих ідей, дискусій та оцінок на 7–му саміті YES («Ялтинська європейська стратегiя») не бракувало. А також скандалів — ну куди ж без них? Причому грань між цими явищами була такою тонкою, що багато хто її навіть не бачив.

«Ле Бурже» пiд Гостомелем

«Ле Бурже» пiд Гостомелем

Учора із самого ранку на летовищі «Київ–Антонов», що в Гостомелі, екіпажі посилено готувалися до показових виступів перед віп–персонами. Напередодні пілоти провели залікові польоти й отримали наказ показати публiцi всі можливості порівняно нових, а також добре вiдомих, але модернiзованих розробок вітчизняних конструкторів. Першою злiтала добре знайома «Мрiя». Шум вiд багатотонної машини заглушив iмпровiзованi брифiнги перших осiб, а повiтряну хвилю було вiдчутно на досить великiй вiдстанi. Наступ­ний вилiт став найефектнiшим: четвiрка росiйських винищувачiв Су–30 демонструвала фiгури вищого пiлотажу на гранично малих висотах. За штурвалами — росiйськi льотчики пiлотажної групи «Русь». «Українських соколiв», як вiдомо, розформували пiсля Скнилiвської трагедiї. Мiнiстр оборони Єжель, утiм пообiцяв вiдновити «соколiв» уже через чотири–п’ять рокiв.

«Це ми стільки наобіцяли?!.»

«Це ми стільки наобіцяли?!.»

Напередодні вчорашнього засідання уряду Прем’єр Микола Азаров мав публічну, але несподівано неприємну розмову зі своїм фактичним шефом, Президентом України Віктором Януковичем. Глава держави на засіданні Комітету з питань реформи поцікавився у Миколи Яновича... ні, навіть не про реформи, а чому так повільно уряд виконує рішення, які сам же ухвалював. Микола Янович не знайшовся, що відповісти і вчора вранці за старою чиновницькою звичкою вирішив переадресувати питання начальства підпорядкованим йому членам уряду.

Знижка від Президента

Знижка від Президента

Мабуть, найдорожчий «нереалізат» в історії приватизації нашої держави — найбільшу вітчизняну телекомунікаційну компанію — після виснажливих років пошуку покупця таки можуть передати у приватні руки. Таку вказівку, як повідомили його соратники, особисто дав глава нашої держави. А слова гаранта виконавча влада, як відомо, виконує чітко.

Дорого і страшно

Новації Податкового кодексу ускладнять ще й життя автомобілістів. І хоча де–юре влада скасовує транспортний збір, фактичні ж витрати власників чотириколiсного друга суттєво зростуть. Так, збір, якщо кодекс ухвалять, треба буде сплачувати всього один раз — під час купівлі авто, а не що два роки, як є тепер. Натомість акциз на бензин подорожчає з 132 до 182 євро за тонну. Відтак, за словами експертів, пальне подорожчає на 50 копійок за літр.