Не під ковпаком у Міллера

Не під ковпаком у Міллера

У тому, що російський Дід Мороз покладе під українську ялинку перекритий газовий вентиль, майже ніхто не сумнівався — Росія розпочинає «газові битви» з нашою державою практично щозими. Нинішній наступ «стратегічного партнера» виявився найзатятішим. Утім не від доброго для нього життя та без особливої надії на успіх: вартість газу на світовому ринку падає, фінансовий стан «Газпрому» нині далеко не найкращий, а перекривати «трубу» надовго — неможливо технологічно. Вдала газова війна — це може бути тільки бліц–кріг: налякали партнера, підписали вигідні для себе умови і — до нової зими!
Українська сторона неабияк вразила Кремль: дивовижною для останнього часу злагодженістю гілок влади та спільними заявами, незвичною публічністю та активністю на західному напрямку. Нині до українсько–російських газових перемовин залучено Євросоюз, а це означає, що швидкої перемоги «Газпрому» на українських територіях не буде. Буде подальший діалог і компромісна ціна, стверджують аналітики.

Сепаратисти без матриці

Позавчора в Хрестовоздвиженському кафедральному соборі Ужгорода, настоятелем якого є голова Сойму підкарпатських русинів протоієрей Дмитро Сидор, СБУ провела обшук, у результаті якого вилучено три комп’ютери. Як повідомляє інтернет–видання «Репортер», посилаючись на власні джерела, шестеро співробітників СБУ прийшли до храму з ордером напередодні католицького Різдва. Вони обшукали лише службові приміщення храму й вилучили два стаціонарні комп’ютери та ноутбук, на «материнці» яких були архівні матеріали русинського конгресу в Мукачевому, в тому числі оригінали підписів учасників конгресу.

Євпаторія у жалобі

Євпаторія у жалобі

Такої масштабної трагедії в мирний час у Євпаторії, що традиційно сама приймала і виходжувала жертв чи просто очевидців усіляких військових і техногенних катаклізмів, узагалі не пам’ятають. Учора все курортне місто було завішане приспущеними державними й кримськими прапорами з чорними стрічками. Навіть його «ходячі» раритети — старенькі, ледве не допотопні трамвайчики — бігали по двох своїх маршрутах із цією сумною атрибутикою.

Їду повільно, бо... «офігіваю»

Їду повільно, бо... «офігіваю»

Буквально за кілька днів до того, як очільники Державтоінспекції звітуватимуть про результати запровадження підвищених штрафів на автошляхах за місяць, автору цих рядків довелося поїхати у центр Києва на важливу зустріч.

На дорогах стало менше смертей

Починаючи з 17 листопада інспекторами ДАІ накладено штрафів на загальну суму 74 мільйони гривень, з яких уже проплачено 17,8 млн. грн. Уже й порівняльна статистика з’явилася: показники ДТП падають, «дорожні збори» зростають.

Друга сповідь «сержанта Петренка»

Друга сповідь «сержанта Петренка»

Рівно місяць тому, коли було підвищено штрафи за порушення Правил дорожнього руху, «УМ» уже публікувала розмову з Тарасом. Тоді він поділився з нашим читачем міркуваннями про те, як на практиці діятиме суворіше покарання за порушення ПДР.

Штрафуємо з серцем

Штрафуємо з серцем

Щойно нові штрафи набули чинності, колега по роботі, який користується громадським транспортом, проте досить прискіпливо вивчав нововведення ДАІ, цілком серйозно запитав: до речі, а ви вже домовилися, коли і де проводити акцію протесту, перекривати дороги?

Сповідь порушниці

Ну і от, він бере мою ногу, точніше ступню. Він робить це ніжно і водночас твердо. Він не вимагає — він спокушає. Він обіцяє шалено чудесні відчуття. Повторимі, але незабутні. І я знаю, що за мить стану щасливою, дуже щасливою, самодостатньою, сміливою, прекрасною в польоті. Він шепоче команду: «Поїхали!» — і гарячий азарт облизує ребра зсередини. Так, як на американських гірках.

Сергій Коломієць: За хамське поводження з інспектором нетверезий водій може «загриміти» на десять діб арешту

Сергій Коломієць: За хамське поводження з інспектором нетверезий водій може «загриміти» на десять діб арешту

З понеділка всіх водіїв на українських дорогах чекають кардинальні зміни: вступають у силу ухвалені нещодавно парламентом зміни «До деяких законодавчих актів щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». Відтак уже з початку нового тижня кожен водій зможе на власному гаманці відчути дієвість поправок, які суттєво збільшують штрафи за порушення Правил дорожнього руху і на які покладають великі надії у самому Департаменті ДАІ. Ще б пак: смертність на українських автошляхах перевищує середній європейський показник у 3,5 раза. Проте нині в нашій державі до європейських наблизилися лише штрафи (про це «УМ» писала минулої суботи). З рештою, себто технічним забезпеченням і унеможливленням отримати хабара співробітником Державтоінспекції, справи неоднозначні. Сергій Коломієць категоричної думки: підвищення штрафів вкрай необхідне, а запроваджувати суворіші стягнення слід було б значно раніше.

Монолог «сержанта Петренка»

«Якщо вони такі розумні, звільнюся, і нехай на дорогах стоять ті, хто з високих кабінетів думає, що нам, даішникам, легко живеться», — цією думкою мій знайомий, який працює у столичному полку державтоінспекції, живе уже не перший місяць. Поспілкувавшись тривалий час із, назвемо його, Тарасом, думки про роботу «міліціонерів із палками» виникали суперечливі. Але, врешті–решт, висновку дійшов одного: даішники брали, беруть і ще побачимо, чи нові зміни до закону не призведуть до того, що братимуть більше. «Хлопці з жезлами» хочуть жити, як і усі! Себто нормально жити. Але, щоб мати це благополучне життя, доводиться вибирати між ним і повагою до себе з боку водіїв. «Думаєш, мені приємно брати двадцятку? Чи не соромно? Але, щоб здати зброю після зміни, маю дати тому, хто її прийме, дві гривні — «закон казарми», — розповідає Тарас.