Узвіз готується до реконструкції

Узвіз готується до реконструкції

Андріївський узвіз, прогулюючись яким можна з приємністю «вбити» не те що кілька годин, а навіть цілий день, незабаром можуть перекрити для відвідувачів. Річ у тім, що багато будинків, розташованих на цій культовій вулиці, перебувають в аварійному стані. І туристам, яких тут щодня безліч, часто доводиться «милуватися» не стільки архітектурою Узвозу, скільки затягнутими в монтажну сітку будинками i спотикатися об розбиту бруківку.

Зустрічайте! Проїзні третього тисячоліття

Справжню дорожньо-транспортну революцію для столичних водіїв та пасажирів громадського транспорту готує у Києві Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації. Передовсім, згідно з планом автоматизації, системи керування дорожнім рухом на основних автошляхах Києва мають встановити кілька сотень відеокамер, які фіксуватимуть номера та марки автомобілів, час і місце здійснення правопорушення.

Тарифи припаркували

Тарифи припаркували

Наповнити київську казну за рахунок нових цін на паркування столичній владі так і не вдалося. Бо Антимонопольний комітет України відмінив нещодавно ухвалене рішення про диференційовану плату за паркування. Нагадаємо, з 12 липня Головне управління транспорту й Головне управління цінової політики КМДА ввели нові тарифи для «залізних коней». За престижністю Київ було поділено на три зони: центральну, територію, що прилягає до центру, та околиці. Причому в першій зоні довелося б платити 10 гривень за паркування легковика, а за вантажівку або автобус — усі 20. «Нічліг» авто обходився б водіям у 15—45 гривень за добу. Не важко порахувати, що місяць «проживання» у центрі міста тільки водіям легковиків обходився б у 450 гривень.

Чи подорожчають котлети?

Київська міська державна адміністрація зняла обмеження на роздрібні ціни на м'ясо. Нагадаємо, що досі існував граничний рівень роздрібних цін на м'ясо, встановлений КМДА у квітні 2005 року (10 відсотків до повної собівартості). Рішення про зняття цих обмежень для «УМ» прокоментував начальник Головного управління з питань цінової політики столиці Василь Яструбинський: «Повноваження на встановлення граничних цін міській владі були надані відповідною постановою Кабінету Міністрів. У зв'язку з тим, що цю постанову скасовано — наші повноваження втратили чинність, ми відмінили всі граничні роздрібні ціни. Враховуючи, що в місті торговельна мережа насичена досить великою кількістю цієї продукції, вважаю, що такі дії міської влади не призведуть до змін цін у магазинах. На зростання цін може вплинути, наприклад, подорожчання м'ясопродукції, підвищення заробітної плати, зростання транспортних витрат, тобто всі ці чинники, які призведуть до зростання закупівельних цін у селян».

Ціновий бум продовжується

Ціна комунальних послуг цього місяця не зросте. Такою інформацією після подорожчання хліба втішив киян начальник Головного управління цінової політики Василь Яструбинський. Проте більших сум у своїх платіжках на комунальні послуги треба чекати трохи пізніше. В необхідності подорожчання води, опалення, газу та квартирної плати Василь Яструбинський переконаний. Він стверджує, що теперішній рівень доходів киян цілком дозволяє це зробити. Спочатку, десь через місяць, подорожчає вода.

Брукiвка не в змозі сидіти на Узвозі

Брукiвка не в змозі сидіти на Узвозі

Перлина Києва — Андріївський узвіз — нині виглядає не надто привабливо: його добре відома бруківка рясно залита бетоном, у повітрі купа пилу, на дорозі — щебеню та піску. Звісно, туристам та киянам це не дуже до вподоби, надто вже злі на такі дорожні «метаморфози» місцеві торговці сувенірами. Кажуть, що «оновленим» Узвозом обурюються всі відвідувачі. Обличчя історичної вулиці від такої «окраси» й справді не виграє. Бетонні потоки подекуди позасихали горбами, і плями розлитого бетону солідних розмірів по всьому Узвозу не справляють приємного враження...

Обережно, метро зачиняється!

Обережно, метро зачиняється!

Мешканці столичних Теремків завмерли в очікуванні: таке очевидне «щастя» у вигляді станції метро під боком тепер під загрозою. Будівництво лінії метрополітену від станції «Деміївська» на масив Теремки зупинено. Про це повідомив глава «Київметробуду» Володимир Петренко. Тепер уперше за кілька останніх років колектив (а це чотири тисячі фахівців) мусить іти у відпустку за власний рахунок. А все тому, що гроші на будівництво не надходять уже більш ніж два місяці. Наразі борг із фінансування становить 50 мільйонів гривень.

Панове, ми — посередність...

Панове, ми — посередність...

Щоденно, стоячи перед фундаментом зруйнованої татаро-монголами в 1240 році Десятинної церкви і слухаючи про загибель її останніх оборонців, люди розуміють велич держави, яку пізніше було названо Київською Руссю, а біло-блакитний Андріївський собор продовжує історію Києва в часи українського бароко. Поруч — Історичний музей (колишня середня художня школа) і веселий Андріївський узвіз із народними та самодіяльними митцями, які просто співіснують із професійними художниками в численних галереях, усе разом це створює атмосферу народних ярмарків. Цей синтез і є самобутньою неповторністю Києва.

Історія одного зсуву

«... Хвилею зеленою здіймається навесні Батиєва гора», — писав український класик. А що здіймається вона замалим не в центрі Києва, то, природно, привертає увагу шукачів мальовничих місць під дорогі котеджі, ставши ареною ударного VIP-будівництва. Це не дуже подобається корінним мешканцям цiєї мiсцини, бо, крім «здіймання», Батиєва гора ще й «сунеться».