Із початку весни канал СТБ почав усіх активно переконувати: «Україна має талант». У рекламних роликах на всіх каналах Віктора Пінчука, бордах і сітілайтах у 12 найбільших містах, метро Києва і Харкова ведуча нового талант–шоу Оксана Марченко (яку, до речі, з короткими кучериками майже не впізнати) то жонглює бензопилкою, вогнегасником і сокирою, то тримає на тендітних плечах Влада Яму та Ігоря Кондратюка і ще — невідому загалу дівчину, то з пилкою біля ящика, в якій своєї участі чекає та ж білявка. А я і ті, хто буває на столичній Шулявці, щодня маємо можливість дивитися, як Марченко заарканила мотоцикли, на яких Яма і Кондратюк намагаються їхати в різні боки. Цей, професійною мовою, брендмауер на стіні «Більшовика» розміром 80 метрів на 11.
Шоу на телеекранах стартує наступної п’ятниці, а ми спробуємо розібратися з його «кухнею».