Позиція — позитив

Позиція — позитив

Цього тижня, відразу після вихідних, керівника компанії Мamamusic Юрія Нікітіна призначили генеральним продюсером телеканалу «Тоніс». Продюсер Ірини Білик та Вєрки Сердючки зайняв посаду, на яку власники каналу не знаходили достойного претендента аж із осені 2007 року, коли з «Тоніса», разом із командою Миколи Княжицького, пішов американський кінорежисер Олег Гаренчар.

Підкоп під «Дім–2»

Підкоп під «Дім–2»

Незабаром може обвалитися російський «Дім–2». Першими «наїхали» на рейтинговий проект каналу ТНТ, який уже потрапив у Книгу рекордів Росії як найтриваліше щоденне реаліті–шоу, ще минулого року, представники Громадської ради з моральності на телебаченні. Не так давно до них приєднався міністр внутрішніх справ РФ Рашид Нургалієв, а днями — представники Російської православної церкви.

Андрій Доманський: Свої секрети я оцінюю дорожче, ніж 50 тисяч

Андрій Доманський: Свої секрети я оцінюю дорожче, ніж 50 тисяч

Серед вітчизняних професіоналів–телешоуменів — він один із небагатьох. Андрій Доманський — ведучий проектів Нового каналу «Весілля за 48 годин», «Хто проти блондинок?», «Тільки правда?» — гість у нашій телевітальні.

Світлі й темні сили «Сіті»

Світлі й темні сили «Сіті»

«УМ» уже писала про очікувану прем’єру на каналі «К1» проекту про світське життя «Повна версія». Уже крутилася реклама, час виходу анонсували у телепрограмах. Але не склалося. За версією Тетяни Гончарової, ідеолога нової програми, «тому що на К1 злякалися, як відзняли Черновецького». Після виходу минулого понеділка (у день народження Гончарової, до речі) на каналі «Сіті» проекту Гончарової—Калатай з іншою назвою «Ангели і демони» слова Тетяни видаються не надто правдоподібними. Новий посередній телепродукт — принаймні поки що — швидше підтверджує неофіційну інформацію про неприйняття проекту керівництвом групи «Інтер», куди входить «К1», через його загальну якість.

Алла думає...

Алла думає...

Чутки про повернення на канал «1+1» ведучої Алли Мазур пішли на надцяте коло. Нагадаємо, що офіційно вона перебуває у відпустці по догляду за дитиною. На сайті «Плюсів» висить її фотографія як одного з облич каналу, а в прес–службі кажуть, що як тільки Алла прийме рішення вийти на роботу, усі відразу ж про це дізнаються.

Людина–оркестр

Людина–оркестр

Діапазон талантів британського актора шотландського походження Х’ю Лорі, виконавця ролі док­тора Хауса, значно ширший, ніж у героя прислів’я «І швець, і жнець, і на дуді гравець». Якщо говорити винятково про кіно, то він у свої неповні 50 років (народився 11 червня 1959 року в англійському місті Оксфорд як Джеймс Х’ю Калум Лорі) устиг знятися у восьми десятках художніх, телевізійних фільмів та телесеріалів, був сценаристом десятка телефільмів і серіалів, як композитор створив музику до п’яти кіно– та телефільмів, ще кілька фільмів ставив як режисер, кілька озвучив.

Ментальність музи з Диканьки

Ментальність музи з Диканьки

Учора глядачі Першого каналу мали змогу подивитися першу серію документального фільму «Дороги Гоголя», яку до 200–літнього ювілею поета відзняла Полтавська обласна телерадіокомпанія «Лтава». Робота над створенням трисерійної стрічки, продовження якої можна побачити сьогодні і завтра, тривала трохи більше року. Щоправда, коштів, виділених з обласного бюджету — 240 тисяч гривень — не вистачило на реалізацію всіх задумів. Тому, наприклад, віденські пейзажі полтавські документалісти знімали напівлегально, як звичайні туристи. Попри малобюджетність, цей науково–популярний фільм привертає увагу. У «Дорогах Гоголя», зокрема, — чи не вперше у гоголезнавчій документалістиці — розкрито об’єктивний зміст деяких нібито «суперечливих» творів письменника та стосунків його з «жіночим товариством», які досі породжують чимало домислів чи й просто вигадок. Розповідь про одного з блудних синів України вийшла щира, науково виважена й естетично тривка.

Гоголь–птах

Гоголь–птах

Модернового і містичного письменника–людину показав у документальному проекті «Птаха–Гоголь» Леонід Парфьонов. Як завжди, автор історично–публіцистичного циклу «Намєдні» засипає глядачів фактами, кожен з яких ілюструє динамічним відеорядом: стіни та інтер’єри сучасних будинків і вулиці Петербурга, Парижа, Рима, Ніцци з допомогою комп’ютерної графіки у фільмі постійно трансформуються. Використання технічних досягнень, однозначно, притягує до екранів тих, хто не дуже захоплювався Гоголем у школі, читаючи «Ревізора».

Талант на мільйон

Талант на мільйон

Із початку весни канал СТБ почав усіх активно переконувати: «Україна має талант». У рекламних роликах на всіх каналах Віктора Пінчука, бордах і сітілайтах у 12 найбільших містах, метро Києва і Харкова ведуча нового талант–шоу Оксана Марченко (яку, до речі, з короткими кучериками майже не впізнати) то жонглює бензопилкою, вогнегасником і сокирою, то тримає на тендітних плечах Влада Яму та Ігоря Кондратюка і ще — невідому загалу дівчину, то з пилкою біля ящика, в якій своєї участі чекає та ж білявка. А я і ті, хто буває на столичній Шулявці, щодня маємо можливість дивитися, як Марченко заарканила мотоцикли, на яких Яма і Кондратюк намагаються їхати в різні боки. Цей, професійною мовою, брендмауер на стіні «Більшовика» розміром 80 метрів на 11.
Шоу на телеекранах стартує наступної п’ятниці, а ми спробуємо розібратися з його «кухнею».