Андрій Куликов: Імпорт російських телеоблич — це «мінус»
У робочий кабінет ведучого проекту «Свобода слова» на ІСТV Андрія Куликова ледь втискується стіл для проведення нарад–обговорень. І навіть дивуєшся, як за ним можуть розміститися вісім осіб команди. На робочому столі Куликова — творчий розгардіяш. Трохи осторонь — розкрита пачка «Прими». Хоча цьому ще студентському атрибуту часто «зраджують». Куликов без метушні виймає торбинку з тютюном і філігранно скручує тоншу за традиційні фабричні цигарку. (Ця звичка ще з початку лондонського життя, коли український журналіст радіо ВВС заощаджував на кожній пачці один із двох фунтів). У кабінеті постійно увімкнено телевізор — ведучий суспільно–політичного шоу дивиться або телеканал «Рада», або повтор «Шустер Live», або новини «5–го каналу» — щоб бути в курсі всіх подій.
Під стінкою в кутку зовсім інший світ — більше десятка... іграшкових ведмедиків. Свій «зоопарк» журналіст почав збирати дев’ять років тому і тепер м’яких звірят йому дарують друзі та глядачі. Навіть є Андрон Довготелесий — повний тезка за псевдонімом.
Андрій Куликов поза кадром такий же стриманий і виважений, як і в прямому ефірі. Тільки без краватки і костюма. На «Свободі слова» він уже приблизно стільки, скільки був його попередник Савік Шустер, — близько двох років. Тож період порівнянь давно минув.
Танок на майдані СТБ
Ось вам, білявки, й Новий рік
Віталій Докаленко: Найдешевший телепродукт може бути найрейтинговішим
Екс–«ліцеїстка» і документалістка
У бій — за «стариків»
Олексій Гончаренко: Продюсер має бути «сірим кардиналом»
Це 10 років тому Олексія Гончаренка — ведучого розважального некосмічного шоу «НЛО» (російською розшифровувалося як «неопознанный любимый объект) щотижня можна було побачити на телеекрані «Інтеру». Останнім часом випускник театрального інституту, що донедавна очолював одну з компаній групи «Стар медіа» Влада Ряшина, в основному поза кадром. За його продюсерської участі з’явилися, зокрема, і «Фабрика зірок», і «Танці з зірками». Нещодавно Олексій залишив стармедійне «телегніздо» і заснував власну компанію Friends Production. Уже в стані вільного польоту Гончаренка посеред «Танцюю для тебе–2» (коли з проекту пішов режисер–постановник) запросили на форс–мажорну вакансію. Про усе це, а також подальші плани ми й вирішили поговорити з Олексієм.
Кольорова «смуглянка»
Телеглядачам «за тридцять» не варто представляти стрічку режисера Леоніда Бикова «У бій ідуть одні старики». Лірична картина про бойові будні гвардійського винищувального полку другої, «співочої», ескадрильї заслужено стала кіношедевром. Хоча на початку сімдесятих років уже минулого століття режисерові Леоніду Бикову на кіностудії імені Довженка доводилося не раз пробивати зйомки фільму. Згодом уже готову стрічку за «негероїчність» консервувало Держкіно. Та телеглядачі все ж побачили фільм завдяки легендарному Олександрові Покришкіну, який після перегляду сценарію виніс доленосний вердикт: «Ось це і є війна». Потім, у радянський період, було 67 показів лише на центральних каналах, сумарно ще більше — на республіканських.
Пристрасті на паркеті
Завтра — фінал другого сезону змагань «Танцюю для тебе» на каналі «1+1». Прихильники прекрасного будуть уболівати за перемогу хореографічної майстерності; ті, хто переживає за долі дітей, за здійснення мрій яких танцюють пари, віддаватимуть голоси за більш нужденного. Поєднання мистецтва і «соціалки» дало змогу телеканалу тимчасово звести споживачів різного телепродукту в єдиний клуб за інтересами і з початку показу другого сезону шоу утримувати високі рейтинги. І це незважаючи на те, що всередині команди творців «Танцюю для тебе» відбувалися жорсткі дискусії, скандали й інтриги. А від’їзд на гастролі Анастасії Каменських і травма Ксенії Горб взагалі додали проектові чергову порцію форс–мажорів.