Знайомі все обличчя

Знайомі все обличчя

Понеділкова прем’єра на «Плюсах» форматного шоу «Зірка+Зірка» для каналу стала тріумфальною: «1+1» не лише здобув першість за аудиторією 18–54 у своєму слоті (часовому проміжку), а й став лідером  дня за середньодобовим показником серед каналів. Хоча реалісти переконують, що такі рейтингові показники — лише перша реакція глядача на новий проект, який не у прямому ефірі, а в запису мав огріхи і зі звуком, і з картинкою. Для тих, хто за старою звичкою в ефірі «Плюсів» ще хоче побачити своє, українське, фактором перемикання на іншу кнопку вже під час першої програми стало небачене до цього засилля російських учасників.

Особливості прямого ефіру

Особливості прямого ефіру

Від ідеї до втілення талант–шоу «Народна зірка», яке дещо подібне до проектів, знятих за форматом Stars On Stage, глядачі ТРК «Україна» дивитимуться третій телесезон поспіль. Саме у проекті каналу «донецьких» серед зіркових учасників вокального конкурсу — винятково вітчизняні співаки. Чому? — розповідає Катерина Андрієнко, креативний продюсер шоу «Народна зірка».

Олександр Ткаченко: Ми не робитимемо канал, який існував в інший історичний проміжок часу

Олександр Ткаченко: Ми не робитимемо канал, який існував в інший історичний проміжок часу

Півтора десятка років тому, 12 вересня, у телеефірі вперше з’явилися «Плюси». Канал Олександра Роднянського став золотою ерою українського ТБ. Юрій Макаров, Ганна Безулик, Алла Мазур, Ольга Герасим’юк, Олесь Терещенко, Людмила Добровольська своєю роботою у кадрі показали, що телебачення може бути цікавим та інтелігентним. Ні в Севастополі, ні в Луганську українська мова ведучих «1+1» не «різала» слух, бо говорили про важливе і не занудно.

Коли канал купила міжнародна медійна корпорація Central European Media Enterprises Ltd — на «1+1» почалося активне впровадження стилю інфотеймент (розважання). Тоді з каналу або самі пішли майже усі знакові обличчя, або їх «пішли». «Плюси» з лідерських позицій почали сповзати на 4–5–тi місця. На рівні чуток причин цьому називали кілька: від нерозуміння румунських менеджерів українського менталітету до цілеспрямованої роботи на зниження показників гендиректора каналу Олександра Ткаченка, — щоб цей медіаактив дешевше міг купити Ігор Коломойський, який свого часу не зміг сторгуватися з першими власниками — Олександром Роднянським та Борисом Фуксманом.

Цього року Коломойський став власником «Плюсів»: СME продала 100 відсотків своїх українських активів компанії Harley Trading Limited, яка належить бізнесмену. Гендиректором «Плюсів» залишився Олександр Ткаченко, який очолив усю групу каналів «1+1». З ним наша розмова.

Перший раз у телеклас,

Перший раз у телеклас,

Блакитні екрани для багатьох є уособленням слави й успіху. Закохані до фанатизму в телебачення готові за будь–яку ціну потрапити в «ящик» чи хоча б бути причетним до програми телебачення. А якщо є попит, з’являється й пропозиція. Уже кілька років поспіль в Україні вчать «працювати у телевізорі» не лише державні виші, а й телешколи каналів та приватні курси.

Микола Княжицький: Якщо хтось отримає забрані в нас частоти — це буде набуття краденого

Цього тижня, як уже писала «УМ», «5–й канал» та ТВі рішенням Апеляційного суду знову позбавили частот і ліцензій. У найгіршому становищі опинився канал ТВі: якщо «вирок» служителів Феміди не зміниться, цей телемовник залишиться лише у кабельних мережах і на супутнику, тобто доступним дуже малій кількості глядачів. Директор каналу Микола Княжицький вважає, що рішення суду другої інстанції незаконне, і готовий домагатися справедливості далі.

Слава Фролова: Конфлікт — це завжди прекрасно

Слава Фролова: Конфлікт — це завжди прекрасно

Одеситка Слава Фролова випробувала себе в різних телеіпостасях на Новому каналі, М1, BIZ–TV, «плюсах» і на СТБ. Після двох сезонів проекту «Україна має талант!» її знають усі, хто дивиться розважальне ТБ. Поки йде підготовка до третього сезону талант–шоу, який глядач побачить у 2011 році, ми поцікавилися, чим займається прекрасна «третина» журі.

«Незалежність» — це пиво, яблука і прикольний дідусь,

«Незалежність» — це пиво, яблука і прикольний дідусь,

«Уже и теперь чуют дальние и близкие народы: подымается из Русской земли свой царь, и не будет в мире силы, которая бы не покорилась ему!» — такою пророчою з огляду на наше сьогодення фразою закінчився на телеканалі «Інтер» день 24 серпня. Саме з нагоди чергової річниці української Незалежності там у прайм–тайм поставили фільм російського комуніста українського походження Володимира Бортка «Тарас Бульба» — якісно й дорого зроблений комікс, у якому класика непомітно перетворилася на пропаганду. Інший популярний канал і вічний конкурент «Інтера» — «1+1» — показав своє бачення тієї інородної сили, яка має імперські амбіції: американський фільм під промовистою назвою «День Незалежності» розповідає про інопланетян, котрі зробили спробу захопити Америку в переддень її національного свята. Правда, на відміну від Бортка, його американський колега Роланд Еммеріх дав своїм співвітчизникам шанс не покоритися та відбити агресію.

Анатолій Єрема: Проект про культуру повинен мати формат журналу

Анатолій Єрема: Проект про культуру повинен мати формат журналу

У новому сезоні не знайшлося місця для проекту «Документ», який був в ефірі каналу «1+1» сім років. Коли стало відомо рішення керівництва «плюсів» про призупинення виходу культурологічного довгожителя, своєрідної іміджевої планки каналу, представники інтелігенції навіть надіслали гендиректорові Олександрові Ткаченку звернення про неприпустимість такого кроку. На сайті каналу досі висить обнадійливий текст: «Чи не єдиний на українському телебаченні проект про культуру з великої літери в новому сезоні — переформатовано. «Документ» стане гострішим і динамічнішим — яскраві сюжети на актуальні теми плюс цікава дискусія впродовж півгодини екранного часу гарантовано». Стара інформація, не більше.

Про ситуацію навколо «Документа», культурологічні програми і телебачення загалом ми говоримо з донедавна ведучим проекту, відомим телевізійником Анатолієм Єремою.

Тетяна Гнєдаш: Сюжетна схема «попелюшки» — найпродуктивніша

Тетяна Гнєдаш: Сюжетна схема «попелюшки» — найпродуктивніша

Серед вітчизняних загальнонаціональних телеканалів ТРК «Україна» за динамікою розвитку впевнено тримається попереду всіх. Новою сходинкою у розвитку телересурсу Ріната Ахметова у минулому сезоні стало власне виробництво серіалів. Навесні глядачі вже бачили «Попелюшку з причепом» — адаптацію іспанського формату компанії IMAGINA, що в оригіналі мав назву «Аїда». Серед осінніх прем’єр — ще два серіали власного виробництва. Про них ми говоримо з головним продюсером ТРК «Україна», сценаристкою Тетяною Гнєдаш.

Хто ж, як не Ади?!

Телеканал «Інтер» із наступного понеділка починає показ детективного серіалу «Клеймо» («Тавро»), головна героїня якого — 70–рiчна вдова злодія в законі Ольга Луганська. Зіграла розумну авантюристку, котра виконує передсмертне завдання чоловіка, легендарна Ада Роговцева. «Зйомки закінчилися ще навесні минулого року в Петербурзі, тривали близько півроку, — розповідає Ада Миколаївна, яка про прем’єру серіалу на вітчизняному ТБ дізналася від «УМ».