Наука бути одруженим

Наука бути одруженим

Боротися з недовговічністю шлюбів столичні соціальні служби вирішили креативно: у метро нещодавно з’явилися промовисті плакати «Коханню треба жити довше». А тепер для майбутніх столичних молодят організували ще й практичні заняття. Так, днями стартують курси Програми підготовки молоді до подружнього життя «Щаслива сім’я».

Підземні півсотні

Підземні півсотні

У ці дні столичний метрополітен відзначає неабияке свято — 50 років. Офіційні заходи, «паркетні» зустрічі з найвищими посадовцями держави, нагороди, дипломи, теплі слова й чергові гвоздики для ветеранів метрополітену — усього цього буде вдосталь. Крім того, метрополітенівці підготували святкові сюрпризи для киян.

Президентський вагон

Чи не найбільшим дарунком для киян на 50–річчя метрополітену стане відкриття нових станцій метрополітену. «Прикрiпляться» вони до голосіївського кінця «синьої» гілки метро. А урочиста показова презентація нових станцій підземки відбулася вчора за участю Президента України та Прем’єр–міністра України. Для почесних і нечастих гостей метрополітену влаштували навіть пробне катання на поїзді на дільниці «Васильківська» — «Палац «Україна». А під вечір у Національному палаці мистецтв «Україна» відбулися урочистості, які завершилися святковим концертом.

«Прилетить Янукович в голубім вертольоті»

«Прилетить Янукович в голубім вертольоті»

Незабаром Віктор Янукович пересуватиметься містом не на машині, а вертольотом. Те, що вже за кілька місяців «батько нації» полетить, підтверджує і голова адміністрації Президента Сергій Льовочкін. Земельну ділянку під будівництво вертолітного майданчика для Президента Януковича, схоже, також обрали: неподалік Верховної Ради, поблизу Паркової алеї, нещодавно розгорнули масштабне будівництво.

Тим часом, як переконалися кореспонденти «УМ», зведення вертолітного майданчика триває напівтаємно. Охорона об’єкта кажуть, що тут всього лише укріплюють ґрунт. Інформаційних щитів із проектом будівництва немає, хто будує — теж не розголошують. Проте всі — від старого до малого знають, для кого тут готують ділянку поблизу вулиці Грушевського.

Нове життя для ровера

Велосипеди — найкращі друзі нашого дитинства — часто доживають свої останні дні в місцях, не зовсім достойних колишньої слави. «Зайчики», «Аісти», «Орлятка», «Туристи» стоять на балконах та дачах, завалені купою мотлоху. На них можна було б ще кататися, але треба ж втулку перебрати, колеса порівняти, а руки не доходять — і так минають роки. «Але ж ці велосипеди ще могли б їздити і дарувати радість новим маленьким водіям», — подумали у велоклубі «Прайд кастомс» і вирішили взятися за діло. Упродовж зими та осені тут будуть збирати старезні велосипеди, ремонтувати, а навесні подарують їх мешканцям дитячих будинків.

Мокре місце від водойми

Мокре місце від водойми

Два місяці тому «Україна молода» писала про відкриття у Києві першого у Східній Європі храму мормонів (відомі вони тим, що хрестять мертвих та шанують небіблійних ангелів). Загадкова церква (такий собі мавзолей із дорогоцінного мармуру, масштаби якого вражають) віднині височіє на київській Кільцевій дорозі. Однак, виявляється, це буде не єдиний монументальний храм Церкви святих останніх днів в українській столиці.

На Осокорках активно зводять ще один релігійний комплекс мормонів. І особливо тамтешнім жителям образливо за місцеве озеро — його забудовують з усіх боків. І розширюють володіння не тільки релігійні спільноти, а й місцеве кафе.

Партія «швидкісного» будівництва

Слово «швидкісний» у назві київського швидкісного трамваю завжди треба було писати в лапках. Для того щоб повністю відповідати гордій назві, йому не вистачає повної ізоляції від дороги та, власне, швидкості, котра насправді не перевищує звичайну трамвайну. У перший день платного проїзду я вирішив проїхатися наново відкритим маршрутом громадського транспорту і переконався у прикрому факті: слово «реконструкція» також варто було писати лише в лапках.

По столиці — в протигазі

Місто–герой Київ за останні десять років змінився кардинально: окрім статусу зеленого «міста каштанів», столиця України отримала ще один — найбрудніше за екологічними показниками місто Європи. Цей факт минулого року констатували на Конференції ООН зі зміни клімату.

Кияни потерпають не лише від викидів автомобілями вуглекислого газу, забруднення водоймищ, якістю енергоспоживання та неналежної екологічної політики, а й від неприємних запахів, джерела яких є чи не в кожному районі столиці. Кореспондент «УМ» дослідив п’ять найсмердючіших об’єктів Києва.