Театр — храм не з одним каноном
Київський національний академічний театр оперети «мешкає» в історичній будівлі, де сто років тому давала вистави перша українська стаціонарна трупа Миколи Садовського. Головна сьогоднішня ознака і принада для глядача Національної оперети — це, кажучи мовою філософів, гармонійне поєднання форми і змісту, традиції й авангарду, творчої фантазії та законів менеджменту.
А спів «Думки» звучить
Днями у Великому залі Національної музичної академії України імені Чайковського пройшов вечір пам’яті народного артиста Віктора Петриченка — багаторічного диригента уславленої на весь світ хорової капели «Думка».
Усе залежить від нас
Серпень... Як же боляче це слово сьогодні ранить серце! В серпні виповнюється рівно рік трагічним подіям під Іловайськом. Олександр Гуменюк, засновник і командир легендарного 11-го батальону територіальної оборони «Київська Русь», загинув в іншому місці — підступна снайперська куля наздогнала його під селом Малоіванівка Перевальського району Луганської області.
Музика нас поєднала
Минулими вихідними фестиваль, який проходив утретє, традиційно складався з двох частин — у суботу, 6 червня, всі заходи відбувалися в парку міста Буча, що під Києвом, а вже наступного дня музичний форум завершив свою ходу на сцені Національної оперети. Незважаючи на скрутні часи, організатори зуміли залучити до участі в проекті вокалістів з 14 країн.
Театральне «Браво!» за футбольні голи
Футбольна гра між акторськими командами пройшла на майданчику в Гідропарку й зібрала досить багато глядачів. Більшість публіки, зрозуміло, складав театральний люд. За своїх уболівали по-фанатськи пристрасно, але з повагою до суперника.
Солоденькими по великій депресії
Робити виставу, сюжет якої хоча б трохи перекликається з суперпопулярним фільмом «В джазі тільки дівчата», де головну роль зіграла голлівудська зірка №1 всіх часів Мерилін Монро — справа нелегка. Але досвід національної оперети останніх років свідчить: якою б «гучною» не була назва на афіші, колектив театру ніколи не опускається до механічного копіювання, щоразу створюючи свою версію відомої історії.
Уникати фальшивих нот — у музиці і повсякденні
Вік розквіту
Ніна Ананіашвілі: Люблю щирих людей і зневажаю снобів
Фантастична, неперевершена і незрівнянна, абсолютна зірка і чарівниця танцю... Не перерахувати всіх епітетів, котрими шанувальники балету (професійні критики — в тому числі) нагороджували і продовжують нагороджувати Ніну Ананіашвілі. Прима Большого театру в Москві і guest star American Ballet Theatre (ABT) у Нью–Йорку, Ананіашвілі в 2004 році несподівано для багатьох повернулася до рідної Грузії, де очолила балетну трупу Тбіліського театру опери та балету імені Захарія Паліашвілі. Але й сама танцювати не полишила. І танцює до сьогодні, та ще й як! Минулої суботи київська публіка мала змогу переконатися в цьому на власні очі. На сцені Національної опери України легендарна балерина вела сольну партію в «Лебединому озері» (принца Зігфріда танцював Денис Матвієнко). Дивлячись на Одетту–Одилію у виконанні Ананіашвілі, просто неможливо було повірити, що наступного року їй виповниться 50...
«УМ» пощастило напередодні спектаклю взяти ексклюзивне інтерв’ю у світової зірки. Аби не втрачати час, артистка запропонувала поставити їй запитання в машині по дорозі на радіо, де на неї також чекали журналісти. До машини Ніну супроводжували дві літні жінки, тож наша бесіда розпочалася з теми балетних шанувальників.