12 березня, за два дні до початку національного тижня моди Ukrainian Fashion Week, дизайнерка Вероніка Жанві, яка до списку його учасників не потрапила, влаштувала власний показ — презентувала колекцію «ЕтноМанія», а у вівторок зібрала прес-конференцію, на якій пафосно проанонсувала плани на майбутнє — восени на подіумах Києва, Москви і Парижа повинен з'явитися новий бренд Veronika Jeanvie & Paco Rabanne. Вiдомо, що сьогодні метр не займається дизайном одягу, він присвятив себе малюванню картин, писанню книжок і подорожам. На запитання журналістів, як саме співпрацюватимуть, як заявлено в прес-релізах, «українська Вероніка та французький Король», організатори відповідали, не вдаючись до конкретики. На прохання прокоментувати спільну цитату, наведену в прес-релізах — «Український тиждень моди — це не той рівень, на якому можна серйозно працювати і щось створювати» — Пако Рабанн запевнив, що взагалі такого не казав.