Надра у приватних руках

Надра у приватних руках

Віднині стати багатою людиною в Україні стало ще легше. Особливо, якщо ця людина займається металургією. Днями нардепи ухвалили, а Президент підписав довгоочікуваний закон про приватизацію державних вугільних шахт. Утiм експерти не очікують від нововведень жодних революційних змін для галузі. Окрім корупційних.

Про дешевий і не мрійте!

Ілюзії команди Віктора Януковича на якусь свою особливу роль у діалозі з Москвою та міфічні преференції, які звідси можуть випливати, розвіюються з кожним днем. Днями обраний президент Росії, зустрічаючись з журналістами, пояснив, що він не бачить необхідності змінювати стратегію і тактику розмови з Україною. І не бачить жодних підстав для зменшення ціни на газ, яка для нашої країни є чи не найвищою серед інших європейських споживачів.

«Не виключено, сама себе побила»

Генпрокурор Віктор Пшонка повідомив про відмову в порушенні кримінальної справи щодо застосування насильства до ув’язненої Юлії Тимошенко. Таке рішення вчора ухвалили співробітники Харківської прокуратури.

«Давайте ще розплачемось через Юлю»

Брюссель і європейські лідери дуже поспішно стали на захист екс–Прем’єр–міністра України Юлії Тимошенко, зовсім забувши про її схильність до істерики. Таку думку висловлює оглядач чеського видання Reflex Любомир Хегер у статті «Давайте ще розплачемося через Юлю», якого цитує сайт «Обозрєватєль». Два роки тому, відзначає Хегер, програвши президентські вибори, Юлія Тимошенко заявила про фальсифікації, хоча вибори відбулися вiдносно нормально. Судовий процес також не пройшов спокійно.

Ідеологія, а не кон’юнктура

Уже понад два роки в Україні пост Президента належить не Віктору Ющенку. Здається, що його противники зробили все, щоб усунути його не тільки з політичного поля, а й із будь–якого суспільного простору. Пресинг антиющенківської кампанії в усіх засобах масової інформації шалений. І чим ближче до чергових виборів до Верховної Ради, тим він стає масованішим. Ще 20 березня інтернет–видання «Українська правда» передрукувало повідомлення т. зв. «джерела в партії «Наша Україна». Йдеться про замітку з одіозною назвою «Ющенко хотів другий фронт опозиції, але сам ризикує скиненням». Першим моїм бажанням було дати відповідь на цьому ж сайті, але все–таки я сподівався на реакцію керівників нашої партії. На жаль, сподівання виявилися марними, а останні повідомлення на нашому партійному сайті мене взагалі вразили.

«Агенти» небезпеки

Ще 27 квітня, одразу після того, як на проспекті Карла Маркса та у парку Лазаря Глоби пролунали вибухи, у Дніпропетровську прибрали всі урни для сміття. Згодом «бетонки» прибрали на площі Петровського біля залізничного вокзалу та на перонах. Воно й зрозуміло, адже, на думку незалежного експерта з безпеки Володимира Ахматова, саме бетонні урни під час вибуху дають велику кількість уражаючих осколків.

Гроші за страх

Учора 31 особа з тих днiпропетровцiв, які потерпіли внаслідок вибухів 27 квітня, почала отримувати матеріальну допомогу. Найбільша сума — 360 тисяч гривень — дісталася 63–річному керівникові виробничо–вимірювальної лабораторії «Укрпошти» Валерію Рудковському, якому довелося ампутувати ліву руку по передпліччя. Чоловік отримав важке поранення, йдучи разом з дружиною до магазину, де мав купити подарунок другові. Пан Валерiй спершу найбільше переживав, що внаслідок травми не зможе повернутися до своєї улюбленої роботи.

Субмарина повернулася. Що далі?

Єдиний підводний човен ВМС України перебував у акваторії Чорного моря дві доби. За участі фахівців–судноремонтників очолюваний капітаном 2–го рангу Робертом Шагєєвим екіпаж, як повідомляє прес–служба Міноборони, здійснив комплексну перевірку обладнання і технічних засобів, упевнився у надійності роботи засобів зв’язку й енергетичної установки у різних ходових режимах, визначив допустиме навантаження на дизелі, протестував дієздатність акумуляторної батареї під час максимального навантаження на електродвигуни.

Як виїхати з «апендикса»?

В обласному центрі Волині потужними темпами завершується реконструкція залізничного вокзалу. Луцький вокзал був чи не єдиним на Західній Україні, якого свого часу не торкнулися великі зміни. Ділянка залізниці була електрифікована ще за керівництва покійного Георгія Кірпи, а на вокзал тоді не вистачило коштів. І ось тепер красень–вокзал готується восени до урочистого відкриття. На його реконструкцію «Львівзалізниця» має витратити майже 16,5 мільйона гривень. Повністю перебудована споруда із надбудованим другим поверхом розрахована на пасажиропотік, що в п’ять разів перевищує нинішній. Така щедрість і робота «із запасом» були б похвальними, якби не одне «але».