Компанія «Інтер–реклама», яка входить у інформаційний холдинг «Інтер», пропонує пільгові умови для рекламодавців, якщо ті відмовляться від розміщення реклами на «1+1». Не виключено, що в разі продовження таких дій на ринку це питання буде вирішуватися в судовому порядку. Про це заявив один зі співвласників «1+1» Борис Фуксман в інтерв’ю газеті «Дєло». «Компанія«Інтер–реклама» сьогодні консолідує продажу більшості каналів України, включаючи і свої власні активи, і весь холдинг Віктора Пінчука, і низку інших каналів. Маючи такий величезний ресурс, вони намагаються надавати суперціни для рекламодавців. Але за умови, що в нас ці рекламодавці розміщуватися не будуть», — заявив пан Фуксман. Також він наголосив: незважаючи на те, що «1+1» є одним з провідних телевізійних медійників, низка рекламодавців уже пристала на пропозицію «Інтер–реклами» й віддала їм 100% бюджету, передбаченого на такі цілі.
«Нам оголошена відкрита війна по всій лінії фронту. У ті часи, коли власником каналу «Інтер» був Ігор Плужников, він не дозволяв собі подібного роду дії і був дуже коректний», — наголосив Фуксман. А також не виключив, що буде звертатися по захист своїх прав у Антимонопольний комітет України та відстоювати інтереси телеканалу в судовому порядку.
Водночас на запитання кореспондента «УМ», коли може бути подане відповідне звернення до АМКУ, у прес–службі «1+1» нас запевнили, що інформація, подана ЗМІ, неправильно протрактована. «Ніякої конкретної заяви Бориса Фуксмана там не було. Прозвучало лише гіпотетичне припущення, що у випадку загострення ситуації на ринку розміщення реклами і якихось подібних дій, можливим є варіант звернення до АМКУ», — кажуть у прес–службі.