Компанія «Інтер–реклама», яка входить у інформаційний холдинг «Інтер», пропонує пільгові умови для рекламодавців, якщо ті відмовляться від розміщення реклами на «1+1». Не виключено, що в разі продовження таких дій на ринку це питання буде вирішуватися в судовому порядку. Про це заявив один зі співвласників «1+1» Борис Фуксман в інтерв’ю газеті «Дєло». «Компанія«Інтер–реклама» сьогодні консолідує продажу більшості каналів України, включаючи і свої власні активи, і весь холдинг Віктора Пінчука, і низку інших каналів. Маючи такий величезний ресурс, вони намагаються надавати суперціни для рекламодавців. Але за умови, що в нас ці рекламодавці розміщуватися не будуть», — заявив пан Фуксман. Також він наголосив: незважаючи на те, що «1+1» є одним з провідних телевізійних медійників, низка рекламодавців уже пристала на пропозицію «Інтер–реклами» й віддала їм 100% бюджету, передбаченого на такі цілі.